AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Del Skrevet 15. mai 2014 Hei Jeg lurte på om det var noen som har erfaring med leveringstid ifra Chanti ?? Fikk mail 2.mai om at innenfor 4-5 dager så ville jeg motta varen min.. Har enda ikke mottatt. Følte at prøveboksen kom mye fortere. Begynner å bli litt utålmodig Anonymous poster hash: 3a37d...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Del Skrevet 15. mai 2014 Ts her Kan legge til at jeg vet det blir sendt ifra Danmark Bare lurte på erfaring ifra andre med tanke på hvor lang tid det tar fra dere får mail til varen faktisk kommer Anonymous poster hash: 3a37d...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille1989 Skrevet 14. juli 2014 #3 Del Skrevet 14. juli 2014 Du har sikkert fått ringene nå men svarer allikevel Det står spesifisert lengere nede at det er 5-6 ukers leveringstid på ringer til giftemål og forlovelse da dette er noe de ikke har liggende men som blir laget etter din bestilling Vi valgte ikke prøveboks da vi allerede hadde tatt mål hos gullsmed Vi fikk ringene ca 4 uker etter bestilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå