Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt sjenert og den sjenansen blir litt større om jeg finner noen som jeg er interessert i. Nå vet jeg at dette varierer og er avhengig av selve personen det er snakk om, men vil dere menn si at en sjenert jente du har møtt er interessant å bli kjent med? Altså at dere liker tanken på å måtte jakte den jenta? I dette tilfellet har begge vist interesse i hverandre...

Eller er det bare turn-off å måtte gi så mye for å bli kjent med denne personen?

Anonymous poster hash: 941ab...362
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mange gutter liker å jakte, men de må føle at det likevel er en viss interesse fra din side. Hvis du er så sjenert at du aldri tar noe initiativ eller viser at du kunne tenkt deg å bli bedre kjent så tror jeg de mister interessen ganske fort. :)

Anonymous poster hash: d8f89...ac3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med AB over. Å være sjenert er nok ikke i seg selv turn-off (sikkert hos noen, men ikke de fleste), men man bør nok prøve å vise litt interesse for at den andre skal ha lyst til å sjekke en opp :)

Anonymous poster hash: 962d3...ee7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mange gutter liker å jakte, men de må føle at det likevel er en viss interesse fra din side. Hvis du er så sjenert at du aldri tar noe initiativ eller viser at du kunne tenkt deg å bli bedre kjent så tror jeg de mister interessen ganske fort. :)

Anonymous poster hash: d8f89...ac3

Har vist interesse, ganske mye :) Bra å høre! Ts

Anonymous poster hash: 11061...5ac

• Liker 1
Skrevet

Nå er ikke jeg mann, men jeg prøver uansett :) Å være sjenert er for mange menn søtt. Så lenge du klarer å holde en samtale og det er kjemi imellom dere, burde det gå greit!

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Vel, jeg har erfart at folk som er sjenerte kan blomstre når de først blir trygge. Hvis jeg synes jenta er søt og det er litt kjemi der så gjør det ingenting om hun er sjenert i begynnelsen.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg har erfart at folk som er sjenerte kan blomstre når de først blir trygge. Hvis jeg synes jenta er søt og det er litt kjemi der så gjør det ingenting om hun er sjenert i begynnelsen.

Jeg er sånn. Skal ikke skryte på meg at jeg blomstrer akkurat. Men jeg tror folk blir overrasket når de blir kjent med meg og de ser at jeg ikke er så rolig og sjenert som jeg kan virke :)

Anonymous poster hash: 962d3...ee7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

v

Anonymous poster hash: 941ab...362
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Jeg liker ikke å jakte på jenter. Ferdig snakket. De få gangene jeg har gjort det har jeg angret.

At en jente er sjenert er ikke et problem for min del, så lenge hun gir meg noe i retur. Men om det er en sjenanse som er så ekstrem at jeg ikke en gang vet at hun eksisterer eller at hun tar null initiativ i retur eller aldri gir inntrykk av at hun liker meg, så kommer vi nok ikke noen vei.

Jeg hilste på en jente jeg er sjarmert av i dag som jeg tror er sjenert. Hun så litt forskrekket på meg som hun tenkte, "Sa han nettopp hei til meg? Hva gjør jeg nå!?". Jeg tror hun hilste tilbake, men det var veldig svakt. Får se hva som skjer neste gang jeg møter henne.

Liker henne veldig godt.

:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...