Gå til innhold

Skaffe jobb og barnehageplass

Fru Blå

Anbefalte innlegg

Mannen min har fått seg jobb i Trondheim, så vi må flytte, og dermed står jeg plutselig uten arbeid.

Jeg synes det er vanskelig å søke på nye jobber, uten å vite at vi har barnehageplass til datteren vår.

Er det veldig vanskelig å få barnehageplass nå etter at søknadsfristene er gått ut?

Håper på svar fra noen som har vært bort i denne problemstillingen selv, som kan fortelle hvordan det løste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du kan jo benytte deg av private løsninger inntil du får din ønskede kommunale barnehageplass?

I Adresseavisen og på nettet finner du sikkert praktikanter, familiebarnehager etc. som tar inn barn på løpende bånd?

Inntil du får deg jobb er du vel hjemme med barnet/barna, og får du jobb, kan du ha alternativene klare som du bare kan kontakte når det er aktuelt?

Det å få seg en jobb er visst ikke så lett i våre dager heller, så lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Tror ikke det blir så veldig vanskelig å skaffe meg jobb, fordi jeg søker mest på butikk/service jobber som jeg har 5 års erfaring fra.

Jeg regner ikke med å få fulltids jobb med det første, men bare jeg kommer inn en plass blir det alltids nok arbeidstimer.

Jeg får prøve å se på nettet etter familiebarnehager i allefall. Jeg har vanskelig for å overlate barnet mitt til en ukjent dagmamma, da må jeg i allefall få henne anbefalt av en bekjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...