Fru Blå Skrevet 14. juni 2004 #1 Del Skrevet 14. juni 2004 Mannen min har fått seg jobb i Trondheim, så vi må flytte, og dermed står jeg plutselig uten arbeid. Jeg synes det er vanskelig å søke på nye jobber, uten å vite at vi har barnehageplass til datteren vår. Er det veldig vanskelig å få barnehageplass nå etter at søknadsfristene er gått ut? Håper på svar fra noen som har vært bort i denne problemstillingen selv, som kan fortelle hvordan det løste seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #2 Del Skrevet 14. juni 2004 Du kan jo benytte deg av private løsninger inntil du får din ønskede kommunale barnehageplass? I Adresseavisen og på nettet finner du sikkert praktikanter, familiebarnehager etc. som tar inn barn på løpende bånd? Inntil du får deg jobb er du vel hjemme med barnet/barna, og får du jobb, kan du ha alternativene klare som du bare kan kontakte når det er aktuelt? Det å få seg en jobb er visst ikke så lett i våre dager heller, så lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 14. juni 2004 Takk for svar. Tror ikke det blir så veldig vanskelig å skaffe meg jobb, fordi jeg søker mest på butikk/service jobber som jeg har 5 års erfaring fra. Jeg regner ikke med å få fulltids jobb med det første, men bare jeg kommer inn en plass blir det alltids nok arbeidstimer. Jeg får prøve å se på nettet etter familiebarnehager i allefall. Jeg har vanskelig for å overlate barnet mitt til en ukjent dagmamma, da må jeg i allefall få henne anbefalt av en bekjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå