AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Jeg har en profil på en datingside. Har ofte tenkt på å slette den. Drømte i natt at jeg gjorde det. Drømte videre at jeg skyndte meg å lage en ny profil fordi jeg ikke hadde sendt mailen min til en fyr der. En jeg bare har pratet med og aldri sett hvordan så ut. Drømte han kom til meg og var noen uker. Vi lå sammen hver dag disse ukene og skulle bare være en tilfeldig greie, men da han skulle dra hjem igjen, så sa jeg i drømmen at jeg elsker deg til ham. Så våknet jeg. Hjelp!! Hva betyr drømmen? Anonymous poster hash: 670f8...777
Gjest Elisabeta Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Jeg har en profil på en datingside. Har ofte tenkt på å slette den. Drømte i natt at jeg gjorde det. Drømte videre at jeg skyndte meg å lage en ny profil fordi jeg ikke hadde sendt mailen min til en fyr der. En jeg bare har pratet med og aldri sett hvordan så ut. Drømte han kom til meg og var noen uker. Vi lå sammen hver dag disse ukene og skulle bare være en tilfeldig greie, men da han skulle dra hjem igjen, så sa jeg i drømmen at jeg elsker deg til ham. Så våknet jeg. Hjelp!! Hva betyr drømmen? Anonymous poster hash: 670f8...777 Du har ofte tenk å slette den, men ikke gjort det. I Underbevisstheten gjør du det ikke fordi du er redd for å gå glipp av en eventuell kjæreste på nettstedet. Du har sikkert tenkt tanken i virkeligheten , nå manifesterte den seg i drømmen og
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Du har ofte tenk å slette den, men ikke gjort det. I Underbevisstheten gjør du det ikke fordi du er redd for å gå glipp av en eventuell kjæreste på nettstedet. Du har sikkert tenkt tanken i virkeligheten , nå manifesterte den seg i drømmen og Ja. Tror det er slik det er. Takk. TS Anonymous poster hash: 670f8...777
Gjest Elisabeta Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Ja. Tror det er slik det er. Takk. TS Anonymous poster hash: 670f8...777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå