Gå til innhold

Kjøpe antrekk til brugommen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den noen av dere par som har kjøpt antrekket til brugommen? Vi driver og tenker på å kjøpe sjakett osv. til min kjære, og er derfor litt nysgjerrige på hva prisene ligger på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen har kjøpt, men jeg vet ikke hva... og det var på tilbud, så det er ikke sikkert dette er til hjelp. Han betalte 2400 inkl. skjorte, og jeg tror det er sjakett. Dette var på Christianes i Oslo da de hadde salg, og jeg tror han var veldig heldig.

Men jeg vet ikke hva han skal bruke det til etter bryllupet, da. Hva tenker dere?

Skrevet

Leier her også. Festantrekk i Storgt. i Oslo har bra service og rimelig priser i forhold til mange andre steder. Men tror de bare leier ut så dette var visst ikke helt svar på det du lurte på...

Skrevet

Min kjære skal kjøpe seg sort dress. Mer vet jeg ikke, og ikke vil jeg vite det før jeg ser han ved kirken heller :wink:

Skrevet

Brudekjolen i Oslo har manneklær fra 900,- til 1700,-

Der har vi leid klær...

Skrevet

Min forlovede kjøpte seg nettopp smoking av god kvalitet siden vi likevel skulle i et bryllup nå der dresskoden var tilsvarende. Så da har han antrekk til vårt bryllup neste sommer og til senere anledninger der smoking passer. Han mener selv at han ikke er typen til å bruke sjakett eller kjole og hvitt, og det er jeg forsåvidt enig i... Litt for "røff" til det... :wink:

Skrevet

Min kjære prøvde å kjøpe sjakett her i England men alle bare leide dem ut og bare svarte at det er Dyrt da vi spurte hvor mye det koster å kjøpe. Så han endte opp med å leie i Norge.

Skal din kjære ha på seg smoking blir det noe annet, og det er jo litt mer anvendelig senere også. Men med mindre dere er stamgjester på slottet eller på hesteveddeløp her så blir vel ikke en sjakett så mye brukt senere... Smoking er definitivt rimeligere å kjøpe her.

Skrevet
Men med mindre dere er stamgjester på slottet eller på hesteveddeløp her så blir vel ikke en sjakett så mye brukt senere... Smoking er definitivt rimeligere å kjøpe her.

Enig. Det er vel ikke så mange som bruker sjakett bortsett fra i sitt eget bryllup? Derfor er vel sjakett eller kjole og hvitt best å leie.

Gjest Muslingen
Skrevet

Vi kjøpte skreddersydd dress fra Thailand. :) En helt vanlig mørk dress. Og Muslingmannen ble sååååå fin!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...