Gjest tinbjo1 Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Er det mulig å slette en facebook samtale slik at begge ikke lenger kan se den? Noen som har fått det til?
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 På grunn av personvernsreglene til Facebook er det ikke mulig å slette chatten fra begge sider. Kun din egen chat-log kan slettes.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Samme lurer jeg på. Kanskje hvis man markerer samtalen som spam? Anonymous poster hash: a2a6d...908
MissPierce Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Mener den forsvinner vist du blokkerer personen. Men det hjepler jo lite vist den andre har tatt screen shoot.
Gjest tinbjo1 Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Mener den forsvinner vist du blokkerer personen. Men det hjepler jo lite vist den andre har tatt screen shoot. Men jeg skal ikke blokkere personen. Er en veninne av meg, vil bare få vekk en samtale
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Om du blokkerer vil samtalen fortsatt være der, men du vil ikke kunne se hvem du har skrevet med tror jeg. Annet enn det så er det nok umulig! Anonymous poster hash: d9ab7...532
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Om du blokkerer vil samtalen fortsatt være der, men du vil ikke kunne se hvem du har skrevet med tror jeg. Annet enn det så er det nok umulig!Anonymous poster hash: d9ab7...532 Stemmer. Alt står der, men ikke hvem. Det står bare facebook-bruker. Ts, det er ikke mulig å slette begge. Du må eventuellt be henne slette sin. Anonymous poster hash: 3fea1...53f
MissPierce Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Om du blokkerer vil samtalen fortsatt være der, men du vil ikke kunne se hvem du har skrevet med tror jeg. Annet enn det så er det nok umulig! Anonymous poster hash: d9ab7...532 Så det nå når jeg sjekket det opp, men det har vist blitt forandringer der. For husker jeg chattet med en fyr, som pluttselig ut av det blå blokkerte meg. Viste seg at han hadde begynt å date x sin igjen. Navne hans sto der, men teksten ble til tegn. Husker jeg ikke forsto hva som hadde hendt med en gang, men da jeg prøvde å gå inn på siden hans fant jeg han ikke lenger. Å ei felles venninne av oss fortalte hva som hadde hendt. Likte at det var sånn ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå