AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Jeg er kjempeforkjølet og la meg tidlig fordi det er min tur til å stå opp med ungene i morgen. Mannen kom og la seg en eller annen gang etter meg. Minstemann våknet for en halvtime siden og ble lagt mellom oss og til puppen for å sovne igjen. Da lå mannen min på ryggen og leste. Guttungen og jeg hadde sovnet igjen, og plutselig så hoster mannen kjempehøyt, uten hverken å holde seg for munnen eller prøve å skjerme litt for lyden. Gutten sover veldig lett og svetter til. Bruker da ett kvarter på å få han til å sovne igjen, går på toalettet og når jeg kommer inn på soverommet så sitter mannen og tøyser med gutten som tydeligvis har våknet igjen. Hvilket resulterer i at ungen er lysvåken. Jeg sa ifra på en ordentlig måte at det der synes jeg at var dårlig gjort. Både å hoste uten å så mye som prøve å skjerme litt for lyden og å leke med sønnen vår midt på natten. Da blir mannen rasende og sier at jeg bare bør se til helvete å skjønne at han lager så mye lyd han vil, og går for å legge seg på sofaen. Så nå sitter jeg her, full feber, lysvåken ettåring som jeg kan glemme at sovner på i alle fall to timer, og skal opp igjen klokken halv seks. Ikke er det snakk om å tilby seg å ta nattevåket han har skapt og ikke er det snakk om å ta barna i morgen tidlig. Jeg er så sliten Anonymous poster hash: d7e9a...621
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Skilsmissse snart da? Anonymous poster hash: ff189...30c 1
The Kitten Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Dump ham! (Følte for å gi et svar i ekte kg-ånd).
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Ville tatt opp dette med han imorgen. Etter han har tatt ungen mens du tar igjen tapt søvn etter jobb. Anonymous poster hash: 46b89...1e9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Ville tatt opp dette med han imorgen. Etter han har tatt ungen mens du tar igjen tapt søvn etter jobb. Anonymous poster hash: 46b89...1e9 Problemet er at det er heller ikke en mulighet. Vi er hjemme begge to en liten periode og han er klar på at jeg bare kan glemme at han har de mens jeg sover litt. Hvis han skal ha de så er det kun hvis jeg skal rydde eller lage mat. En sjelden gang dusje. Anonymous poster hash: d7e9a...621
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Ojojoj han klikka vekdig da. Høres ut som et beger som fløt over. Ikke noe annet som ligger bak den sinneeksplosjonen? 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Problemet er at det er heller ikke en mulighet. Vi er hjemme begge to en liten periode og han er klar på at jeg bare kan glemme at han har de mens jeg sover litt. Hvis han skal ha de så er det kun hvis jeg skal rydde eller lage mat. En sjelden gang dusje.Anonymous poster hash: d7e9a...621 For en egoistisk taper du er sammen med da. Anonymous poster hash: ff189...30c 4
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Problemet er at det er heller ikke en mulighet. Vi er hjemme begge to en liten periode og han er klar på at jeg bare kan glemme at han har de mens jeg sover litt. Hvis han skal ha de så er det kun hvis jeg skal rydde eller lage mat. En sjelden gang dusje. Anonymous poster hash: d7e9a...621 er begge to hjemme og så nekter han å bytte på å stå opp med barna? Sett foten ned. Han skal være forelder like mye som du. 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 Ojojoj han klikka vekdig da. Høres ut som et beger som fløt over. Ikke noe annet som ligger bak den sinneeksplosjonen? Ikke som jeg vet om eller kan tenke meg frem til i alle fall. Anonymous poster hash: d7e9a...621
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Ikke som jeg vet om eller kan tenke meg frem til i alle fall. Anonymous poster hash: d7e9a...621 mishandler han deg? 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #11 Skrevet 15. mai 2014 mishandler han deg? Nei. Han er bare fryktelig lat og er ikke interessert i å dele ansvaret for barna. Anonymous poster hash: d7e9a...621
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #12 Skrevet 15. mai 2014 Nei. Han er bare fryktelig lat og er ikke interessert i å dele ansvaret for barna.Anonymous poster hash: d7e9a...621 Og du er sammen med denne mannen av økonomiske årsaker, eller? Anonymous poster hash: ff189...30c 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #13 Skrevet 15. mai 2014 Legg da vekk datamaskinen og KG, og les eller syng en sang for ungen din. Kanskje du får noe søvn. Anonymous poster hash: 675b3...372 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #14 Skrevet 15. mai 2014 Legg da vekk datamaskinen og KG, og les eller syng en sang for ungen din. Kanskje du får noe søvn.Anonymous poster hash: 675b3...372 Ungen halvsover på armen min, men ikke så tungt at jeg får lagt han fra meg uten at han våkner. Bruker kg på mobilen. Anonymous poster hash: d7e9a...621
Cordelia Skrevet 15. mai 2014 #15 Skrevet 15. mai 2014 Da gir du han ungen og sier, nå er det din tur. Ingen diskusjon. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mai 2014 #16 Skrevet 15. mai 2014 Enten det eller ta ungene og stikk fra han. Om han ikke gidder å ta ansvar for barna så er han ingen far heller 4
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mai 2014 #17 Skrevet 15. mai 2014 Nei. Han er bare fryktelig lat og er ikke interessert i å dele ansvaret for barna. Anonymous poster hash: d7e9a...621 han er pliktig til å være far for sine barn mener jeg. Han kan bare drite i å nekte å ta ansvar
Cordelia Skrevet 15. mai 2014 #18 Skrevet 15. mai 2014 Enten det eller ta ungene og stikk fra han. Om han ikke gidder å ta ansvar for barna så er han ingen far heller Er man en familie så er det ikke bare å rive opp alt sånn uten videre. Hvis han ikke bidrar må han få klar beskjed. Det er ikke bare bare og pakke opp å dra av sted heller med små barn. Det må være lov å sette klare krav. Mange forhold som går knekken i småbarnsperioden desverre. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #19 Skrevet 15. mai 2014 Nei. Han er bare fryktelig lat og er ikke interessert i å dele ansvaret for barna. Anonymous poster hash: d7e9a...621 Kjære deg.. Det blir IKKE bedre.. Jeg var sammen med en av samme ulla.. De første dagene hjemme fra sykehuset med minstemann så skulle han, hver gang minste sovnet i armen min, absolutt romstere fælt i sofaen, med en potetgullpose som regel.. Bråka som en gud, og når jeg sa han fikk være litt mer stille eller åpne posen på kjøkkenet istedet over hodet på ungen som var veldig lydvar så fikk jeg tilbakesvar på en trassig måte at han skulle få bråke så mye han ville og dreit i om ungen våknet rett etter han sovnet.. Han ble sint hvis han måtte ha ungene og jeg ville på butikken og handle litt. Skulle jeg noe utenfor huset så måtte jeg ta med ungene for han gadd ikke å ha de.. Det er så mye mer men gidder ikke p skrive alt.. Som sagt, det blir ikke bedre.. Bare verre, for til slutt lar du han gjøre som han vil og du kjenner energien din blir sugd ut med en større kraft du ikke kjente til.. Veldig glad og lettet for at jeg kom meg bort for jeg mistet meg selv i all den frustrasjonene..!Anonymous poster hash: db2af...638 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #20 Skrevet 15. mai 2014 Eh.......laget du seriøst en tråd for å klage over at en mann hoster???? Anonymous poster hash: efea3...327 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå