AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Jeg lurer på hvor grensa til de fleste her er når det gjelder utroskap? Samboeren min og jeg havnet i en krangel på fredagskveld, som førte til at det kom mange stygge ord ut av våre munn. Dette endte opp med at vi gjorde det slutt. Lørdagen fikk jeg besøk av en venn, vi dro på byen og samboeren min var ute med sin vennegjeng. Jeg oppførte meg ikke singel og følte at dette var en krangel som vanlige kjærestepar har og det er typisk at man sier bl.a at det er slutt i aggresjon. Dette gjaldt tydelig ikke samboeren. Idag så jeg at det var ei som la han til på facebook, når jeg skulle sjekke hva klokka var på mobilen hans. Kom opp på displayet. Jeg klarte ikke å la det ligge og måtte ta det opp. Spurte hvem det var. Fikk da beskjed om at det ikke var noe vi trengte å snakke om. Kan også opplyse om at vi siden søndag har prøvd å løse forholdet og gi det en sjanse til. Han angret seg for hendelsen på fredag, og det gjorde jeg også. Uansett, hun dama er ei han fikk et blikk av på bussen, gikk bort til og spurte hvor hun skulle ut. Deretter spurte han etter nr.og de utvekslet dette. Han sendte henne melding to ganger den natta over hvor han var og at hun skulle komme dit. Fikk nå også vite at han fikk et blikk av ei dame på et utested samme kveld, han gikk bort, flørtet, men ingenting skjedde. Er dette utroskap?Anonymous poster hash: 747cd...a62
brightness Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Jeg ville personlig ikke begynt å se etter en ny dagen etter jeg og kjæresten hadde slått opp (hvor glad i han kunne jeg ha vært da?), men det er ikke utroskap uansett for dere hadde slått opp. Kanskje lurt å krangle i mer kontrollerte former sånn at dere slipper det der. 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Han der er jo tydeligvis ikke noe å samle på. Anonymous poster hash: b8b08...261 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Jeg ville personlig ikke begynt å se etter en ny dagen etter jeg og kjæresten hadde slått opp (hvor glad i han kunne jeg ha vært da?), men det er ikke utroskap uansett for dere hadde slått opp. Kanskje lurt å krangle i mer kontrollerte former sånn at dere slipper det der. Jeg ser den, men vil det da si at når man har kjøpt et hus sammen og planlagt fremtida sammen at man bare skal legge det bak seg pga en krangel? Er man da tilgitt? Selvfølgelig skulle vi snakket sammen før denne byturen, men i dette tilfellet kunne vi ikke det grunnet omstendighetene at jeg faktisk fikk besøk av en venn fra Sverige som jeg ikke hadde sett på mange år. Ønsket ikke da å sitte med en alvorsprat med min samboer. Vi fikk tid fra hverandre, men skal det rettferdigjøre at man skal flørte med andre 24 timer senere?Anonymous poster hash: 747cd...a62
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Jeg ser den, men vil det da si at når man har kjøpt et hus sammen og planlagt fremtida sammen at man bare skal legge det bak seg pga en krangel? Er man da tilgitt? Selvfølgelig skulle vi snakket sammen før denne byturen, men i dette tilfellet kunne vi ikke det grunnet omstendighetene at jeg faktisk fikk besøk av en venn fra Sverige som jeg ikke hadde sett på mange år. Ønsket ikke da å sitte med en alvorsprat med min samboer. Vi fikk tid fra hverandre, men skal det rettferdigjøre at man skal flørte med andre 24 timer senere?Anonymous poster hash: 747cd...a62 Nei, det er helt patetisk. Anonymous poster hash: b8b08...261 1
brightness Skrevet 14. mai 2014 #7 Skrevet 14. mai 2014 Jeg ser den, men vil det da si at når man har kjøpt et hus sammen og planlagt fremtida sammen at man bare skal legge det bak seg pga en krangel? Er man da tilgitt? Selvfølgelig skulle vi snakket sammen før denne byturen, men i dette tilfellet kunne vi ikke det grunnet omstendighetene at jeg faktisk fikk besøk av en venn fra Sverige som jeg ikke hadde sett på mange år. Ønsket ikke da å sitte med en alvorsprat med min samboer. Vi fikk tid fra hverandre, men skal det rettferdigjøre at man skal flørte med andre 24 timer senere?Anonymous poster hash: 747cd...a62 Nei, det syns jeg ikke. For meg er det forkastelig moral å gjøre det. Men om dere er glade i hverandre og interessert i å opptre som voksne mennesker så slår dere hverken opp i en krangel eller drar på byen uten å finne ut hvor dere står. Etter min mening.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Syns det er skikkelig barnslig å gjøre det slutt i hytt og pine sånn... Uansett, teit oppførsel fra begge to, men nei, han var ikke utro.Anonymous poster hash: 3887c...fc9 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 De parene som gjør de slutt i krangler hele tiden (sier ikke at det skjer dere ofte!!) er par som jeg ikke helt klarer å ha troa på.. Virker som slike par bare suger energien ut av partene i forholdet.. Spesielt disse parene som kommuniserer over facebook ved krangler og endrer "føler seg"-statuser hele tiden... Anonymous poster hash: 2a407...46b
SuperFace Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Jeg hadde ikke godtatt det, nei. Det er jo ikke utroskap, men handlinger som direkte fører til utroskap og som jeg ser på som tillitsbrudd. Han skal jo ikke ha noe interesse av å gjøre slikt.. Hvis han sa han gjorde det for å gjøre deg sjalu hadde det vært en annen sak, men hvis han faktisk var interessert i å få telefonnummeret hennes og prøvde å avtale et møte, så hadde jeg enten gjort det samme med en annen gutt, eller sagt farvel til forholdet.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #11 Skrevet 15. mai 2014 Jeg hadde ikke godtatt det, nei. Det er jo ikke utroskap, men handlinger som direkte fører til utroskap og som jeg ser på som tillitsbrudd. Han skal jo ikke ha noe interesse av å gjøre slikt.. Hvis han sa han gjorde det for å gjøre deg sjalu hadde det vært en annen sak, men hvis han faktisk var interessert i å få telefonnummeret hennes og prøvde å avtale et møte, så hadde jeg enten gjort det samme med en annen gutt, eller sagt farvel til forholdet. Jeg har ikke godtatt dette, og ble meget overrasket over hans reaksjon. Jeg ble utrolig sint og såret når han foralte meg det, og han mener selv at det var en filleting. At han ikke var interessert. Ville ha nr for å få en bekreftelse om at han fortsatt har draget. Denne kan jeg godta, men å sende melding senere for å si hvor man er slik at hun skal komme dit? Dette gjorde han fordi hun var hyggelig, men han sier selv at han aldri kunne gjort noe mer med henne. Bør jeg da kjøpe denne? Tro meg, jeg har tenkt på å gjøre det samme tilbake, men hva oppnår jeg med det? Jeg er ikke helt uskyldig selv. Forholdet vårt var torbulent i oktober i fjor, og jeg ble kontaktet av en som jeg nesten ble sammen med før min nåværende samboer. Jeg havnet i den fella at jeg svarte på meldingene, og angrer meg veldig for det. Men, samboeren min kom over det, helt til nå..Nå er det jeg som har slått opp, jeg som har vært i kontakt med min exflamme og ikke gitt han nok oppmerksomhet..Anonymous poster hash: 747cd...a62
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #12 Skrevet 15. mai 2014 En bagatell. Så svaret mitt er nei. Anonymous poster hash: 72d2a...cca
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #13 Skrevet 15. mai 2014 Ikke utroskap nei. Men umodent, ja. Anonymous poster hash: e5cad...911
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå