DSilva21 Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 når man ikke svarer? Hva gjør de det for? Er det for å ha det siste ordet eller er det for å sortere vekk?
MajorasMaske Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Jeg pleier å blokkere hvis lite attraktive jenter kontakter meg, orker ikke å bli plaget med sånt mas. 3
DSilva21 Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2014 Jeg pleier å blokkere hvis lite attraktive jenter kontakter meg, orker ikke å bli plaget med sånt mas. Det var ikke spørsmålet, gutten min 5
MajorasMaske Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Det var ikke spørsmålet, gutten min Det var heller ikke meningen, jenta mi. Men for å svare på spm; det er mange personer på sjekkesider tar kontakt med folk de er litt på vippen på for og senere finne ut at de angrer.
DSilva21 Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2014 Det var heller ikke meningen, jenta mi. Men for å svare på spm; det er mange personer på sjekkesider tar kontakt med folk de er litt på vippen på for og senere finne ut at de angrer. Takk
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Nei takk.Anonymous poster hash: e9183...702
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 når man ikke svarer? Hva gjør de det for? Er det for å ha det siste ordet eller er det for å sortere vekk? Det må du ikke ta personlig :-). Det er nok heller for å skåne seg selv litt. Det er fryktelig vanskelig å få svar på nettdating når du er mann. Det skaper mye frustrasjon, så det er nok et forsøk på å spare seg selv litt for enda mer frustrasjon. Ikke det at jeg tror det fungerer, men det er en annen sak ;-). Anonymous poster hash: 870d0...39c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Jeg fikk melding av en, jeg svarte, han svarte og så venta jeg et par dager med å svare på den og da jeg skulle inn for å svare hadde han blokkert. Lol. Anonymous poster hash: 2fe7c...bd3 2
DSilva21 Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2014 Jeg fikk melding av en, jeg svarte, han svarte og så venta jeg et par dager med å svare på den og da jeg skulle inn for å svare hadde han blokkert. Lol. Anonymous poster hash: 2fe7c...bd3 Akkurat det som har skjedd med meg også. Flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Er dette et Sukker-fenomen? Har aldri opplevd å bli blokkert på Møteplassen, men enkelte bare slutter å svare. Anonymous poster hash: d3d0d...986
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #11 Skrevet 15. mai 2014 Menn svarer vel ikke, da de har kastet ut mange snører. Og finner de seg en favoritt, ja da slutter de å svare alle andre kvinner. Anonymous poster hash: 4e269...c73
Sylvari Skrevet 15. mai 2014 #12 Skrevet 15. mai 2014 Jeg fikk melding av en, jeg svarte, han svarte og så venta jeg et par dager med å svare på den og da jeg skulle inn for å svare hadde han blokkert. Lol.Anonymous poster hash: 2fe7c...bd3 Hvorfor venter du flere dager på å svare? 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #13 Skrevet 15. mai 2014 Hvorfor venter du flere dager på å svare? Et par dager er da ikke mye når det er snakk om sukker, og en man har skrevet EN melding med.. Trenger av og til litt tid til å tenke før jeg svarer. Anonymous poster hash: 2fe7c...bd3
Gjest Mr. Toad Skrevet 15. mai 2014 #14 Skrevet 15. mai 2014 Menn svarer vel ikke, da de har kastet ut mange snører. Og finner de seg en favoritt, ja da slutter de å svare alle andre kvinner.Anonymous poster hash: 4e269...c73 Høres fair ut?
Sylvari Skrevet 15. mai 2014 #15 Skrevet 15. mai 2014 Et par dager er da ikke mye når det er snakk om sukker, og en man har skrevet EN melding med.. Trenger av og til litt tid til å tenke før jeg svarer. Anonymous poster hash: 2fe7c...bd3 Om jeg hadde sett at de hadde vært inne på sukker og samtidig latt være å svare på flere dager hadde jeg ikke giddi å bruke mer tid på de.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #16 Skrevet 15. mai 2014 Om jeg hadde sett at de hadde vært inne på sukker og samtidig latt være å svare på flere dager hadde jeg ikke giddi å bruke mer tid på de. Jeg synes det er forskjell på sukker hvor man ofte skriver lange meldinger i begynnelsen (altså ikke chat-preget) og når det er etter første/andre melding, og på f.eks sms, chatmeldinger osv med en man har hatt mye kontakt med og har kommet litt "videre" med. Anonymous poster hash: 2fe7c...bd3
Sylvari Skrevet 15. mai 2014 #17 Skrevet 15. mai 2014 Jeg synes det er forskjell på sukker hvor man ofte skriver lange meldinger i begynnelsen (altså ikke chat-preget) og når det er etter første/andre melding, og på f.eks sms, chatmeldinger osv med en man har hatt mye kontakt med og har kommet litt "videre" med. Anonymous poster hash: 2fe7c...bd3 Neh, ikke for min del. Om jeg ser at de har vært på, og ikke svart så tenker jeg de ikke er interesserte. Spesielt om de har lest meldingen og ikke svarer på flere dager. Da går jeg videre til neste og lar være å svare om de skulle finne det for godt etter flere dager å sende en melding.
Gjest HarryDotter Skrevet 15. mai 2014 #18 Skrevet 15. mai 2014 Akkurat det som har skjedd med meg også. Flere ganger. Skal jeg tippe tror jeg kun det dreier seg om at i hans hode er hele samtalen så uber interessant at dersom han ikke får svar umiddelbart anser han det som at du ikke gidder svare. Mange gutter er litt vel enkle med de greiene der tror jeg.... Noen ganger får jeg en følelse at gutta er mye mye mer følsomme innerst inne enn damen. Ikke legg for mye i det.
Gjest Heartbeat Skrevet 16. mai 2014 #19 Skrevet 16. mai 2014 Om jeg hadde sett at de hadde vært inne på sukker og samtidig latt være å svare på flere dager hadde jeg ikke giddi å bruke mer tid på de. Helt enig
Timza Skrevet 16. mai 2014 #20 Skrevet 16. mai 2014 Skal jeg tippe tror jeg kun det dreier seg om at i hans hode er hele samtalen så uber interessant at dersom han ikke får svar umiddelbart anser han det som at du ikke gidder svare. Mange gutter er litt vel enkle med de greiene der tror jeg.... Noen ganger får jeg en følelse at gutta er mye mye mer følsomme innerst inne enn damen. Ikke legg for mye i det. What? Nei, man blokkerer jo folk pga man filtrer dem ut. Svarer de ikke så er det et tegn på at de ikke er interessert, og da ser man ingen vits i at de til stadighet dukker opp med bilde sitt. Er da bedre at andre tar den plassen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå