Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker selvsagt på "Miriam" på TV3....

Huff - blir fælt.

Jeg har ikke sett på noe særlig,men jeg må se reaksjonene i kveldens episode!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei absolutt ikke - har ikke sett noe annet enn reklamer hittil og jeg kan ærlig si at om jeg hadde vært en av mennene som ble "utsatt" for dette hadde jeg fått helt anfall.

Jeg hadde grisebanket både Miriam og produsenten - snakker om usmaklig underholdning :-?

Gjest Fighter
Skrevet

Vet ikke hva det er for noe, jeg :roll:.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jepp akkurat den type såpe som jeg synes er skikkelig lavmåls.

Skrevet

Jeg er HELT enig i at dette er skikkelig lavmåls TV!

Men jeg klarer ikke helt å holde meg borte i kveld,altså...

Må bare se hvordan de reagerer...Det er fryktelig slemt!

Fy fader...skjønner at det klikker for dem!

Gjest Elenath
Skrevet

Kommer nok til å titte innom. Tror alt er skuespill men...

Skrevet

Jeg er helt enig i at konseptet er lavmål.. men om jeg klarer å holde meg unna for å se hvordan de reagerer, det vet jeg ikke .. :oops:

Skrevet

Nei, sånne reality-program holder jeg meg langt unna.

Skrevet
Nei' date=' sånne reality-program holder jeg meg langt unna.[/quote']

:Nikke:

Gjest Catwoman
Skrevet

Åssen gikk det da?

Har ikke sett på det før, men tenkte jeg skulle få med meg finalen for å se reaksjonen til han som "vant", men så glemte jeg det :-?

Skrevet

Det første de reagerte med var latter og "I told you so!"

Tom (som vant) virket veldig forbausa.. og sa ja til turen og premien, men han ombestemte seg fem minutter seinere.

Scott mistet helt respekten for henne og var sint fordi hun hadde løyet, ikke fordi hun egentlig var en mann.

Toby virket som om han ville ha henne.. uansett kjønn. han lo og fleipet konstant..

Han litt mørke med briller mente at det måtte være hardt for henne å skjule en slik hemmelighet og fortsatt skulle være venner med guttene.

(sier mylian som fikk det med seg likevel :oops:)

Gjest Lilleulv
Skrevet

:-? Ble utrolig skuffa! For et antiklimaks! Og for en kjip reaksjon fra kara... Hadde venta meg blod jeg :D Hørte at produsenten fikk seg en på trynet og sånn. Å jeg ble så SKUFFA!

Skrevet

Jeg hørte også at en av deltakerne gikk amok og ødela verdier for masse penger.. men de oppførte seg svært så pent i går.

Skrevet

De viser nok ikke det værste..... men jeg ble skrekkelig nysgjerrig på hvem av deltagerne som gikk amok!!!! :o

skjønner godt at Tom og Scott blei sinna ihvertfall, de hadde jo fått følelser for jenta!! Og hun lyver dem jo opp i stry når hun ikke forteller sannheten.

Hun sier hun er vant til det, at det er slik de reagerer ellers også... kanskje hun skal si ifra litt tidligere da??? :roll: bittelitt før de faktisk kommer så langt som til å falle for henne kanskje?

som scott sa, han ville ikke gjort noe utav det dersom hun hadde sagt ifra fra starten, men det var løgnen om det som gjorde at han mistet respekten, og det skjønner jeg jo!!

Hadde jeg blitt kjent med og forelsket i en mann, som først fortalte meg etter lang tid og mye intime situasjoner, at han egentlig var ei jente..... :evil:

Skrevet

Jeg så første episode. men måtte ha med meg finalen i går.

Stakkars menn! Tenk å bli lurt og lekt med på den måten. :-?

Skrevet

Jeg syns også at hun burde fortalt alt fra begynnelsen av, men så var det jo ikke det som var konseptet da..

Gjest Hr. Brownstein
Skrevet

Men jeg har alltid lurt på hva deltakerne er blitt fortalt.

Har de blitt fortalt at de skal være med på et helt strait sjekkeprogram, hvor vinneren får en fin reise og 10.000 pund?

Eller har de blitt fortalt at de skal på et sjekkeshow med en twist, som de ikke kan bli fortalt?

Eller har de fått vite at det er noe med Miriam men det blir ikke fortalt før helt på slutten?

Noen som vet?

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...