Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg rett og slett som en søppelsekk for tiden! Lang historie kort så prøver jeg å få gulskjær ut av håret mitt, og uansett hva jeg gjør så får jeg det ikke til! Og som om ikke det er nok, jeg bestilte luxushair sine clips i fargen MØRK BLOND, men de er jo for helsikke nesten helt platina!! Clipsene er lysere enn en 10er med litt ask, mens mitt hår er en 7-8 med gulskjær/gyllenskjær.

HVORDAN får jeg disse fargene til å møtes?? Og vær så snill og ikke si frisør, for der har jeg allerede paya nesten 7000 kroner siden februar for å få skikk på håret men hu får det jo for fuck sake ikke til! :( :( :(

Videoannonse
Annonse
Gjest missjentå
Skrevet (endret)

Har du testet ut sølvshampo/lillashampo?

Endret av missjentå
Skrevet

Har du testet ut sølvshampo/lillashampo?

Heheh, maaange ganger.... Frisøren har til og med hatt i en "grønn-lilla" farge for å nøytralisere det, da det var rødoransje.. Nå er det heldigvis bare gult, men akk..

Gjest missjentå
Skrevet

Heheh, maaange ganger.... Frisøren har til og med hatt i en "grønn-lilla" farge for å nøytralisere det, da det var rødoransje.. Nå er det heldigvis bare gult, men akk..

Eneste du kan gjøre da er vel bare å bleike det igjen? evt stripe det i en kaldere farge for å slite det minst mulig. ELLER farge extensionet.

Skrevet

Eneste du kan gjøre da er vel bare å bleike det igjen? evt stripe det i en kaldere farge for å slite det minst mulig. ELLER farge extensionet.

harfarges clipsene nå i en 7.3 farge, de ble litt mørkere og med gyldne, også tok jeg depent sin bleking på de mørkeste stedene i mitt hår, det hjalp også litt. Neste nå er vel å bare kjøre på med en 8 i mitt hår som er så kald som mulig.. Noen som har prøvd prefrence sin 8.1??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...