Milla Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Jeg føler meg rett og slett som en søppelsekk for tiden! Lang historie kort så prøver jeg å få gulskjær ut av håret mitt, og uansett hva jeg gjør så får jeg det ikke til! Og som om ikke det er nok, jeg bestilte luxushair sine clips i fargen MØRK BLOND, men de er jo for helsikke nesten helt platina!! Clipsene er lysere enn en 10er med litt ask, mens mitt hår er en 7-8 med gulskjær/gyllenskjær. HVORDAN får jeg disse fargene til å møtes?? Og vær så snill og ikke si frisør, for der har jeg allerede paya nesten 7000 kroner siden februar for å få skikk på håret men hu får det jo for fuck sake ikke til! :(
Gjest missjentå Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 (endret) Har du testet ut sølvshampo/lillashampo? Endret 14. mai 2014 av missjentå
Milla Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2014 Har du testet ut sølvshampo/lillashampo? Heheh, maaange ganger.... Frisøren har til og med hatt i en "grønn-lilla" farge for å nøytralisere det, da det var rødoransje.. Nå er det heldigvis bare gult, men akk..
Gjest missjentå Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Heheh, maaange ganger.... Frisøren har til og med hatt i en "grønn-lilla" farge for å nøytralisere det, da det var rødoransje.. Nå er det heldigvis bare gult, men akk.. Eneste du kan gjøre da er vel bare å bleike det igjen? evt stripe det i en kaldere farge for å slite det minst mulig. ELLER farge extensionet.
Milla Skrevet 18. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2014 Eneste du kan gjøre da er vel bare å bleike det igjen? evt stripe det i en kaldere farge for å slite det minst mulig. ELLER farge extensionet. harfarges clipsene nå i en 7.3 farge, de ble litt mørkere og med gyldne, også tok jeg depent sin bleking på de mørkeste stedene i mitt hår, det hjalp også litt. Neste nå er vel å bare kjøre på med en 8 i mitt hår som er så kald som mulig.. Noen som har prøvd prefrence sin 8.1??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå