mrs.Kiara Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Bor i Oslo, dvs klimasone 3. Ønsker å ha to jordbærveggampler på veggen på balkongen, men sliter litt med å lykkes til nå. Kan ha vært for kaldt... Så kan noen si i korte trekk hvordan dere lykkes med jordbær på balkongen? - den ene kassen falt ned idag så jeg må starte på nytt... :/
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Det er for tidlig å plante ut så langt. Vent til over helgen. Anonymous poster hash: a4a55...01d 1
mrs.Kiara Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2014 Jeg har nok vært litt utålmodig. kribler jo i plantefingrene. Takk for svar! :D
Bruble Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 jeg bor i trønderlag og har 12 jordbærplanter i to krukker på min veranda, de vokser og gror. tak de inn da det var under 5 grader bare. de står solrikt og i le for vind og regn. 1
mrs.Kiara Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2014 Kjøpte meg 6pk til på Plantasjen idag som jeg skal plante opp, så håper at dette kommer til å gå strålende! :D Ingen hast, men utrolig moro når det blomstrer og gror på balkongen. Har nok blåst litt mye etter at de flyttet ut, men de kommer vel de også. :D 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå