Gjest Funky Punk Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Jeg har vært på utkikk etter rolig og behagelig musikk, litt alternativ, medieval/vikingaktig musikk. Så så jeg på Åndenes Makt i kveld på tv6, og mens programlederen gikk gjennom informasjonen i siste del av programmet så spilte de akkurat sånn musikk jeg er på utkikk etter. Det var litt trommer, høy og lys kvinnelig vokal. Noen som vet hvilken musikk dette var, eller vet om lignende musikk?
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Om du søker etter ambient, chill eller meditation på Youtube finner du en del musikk i den kategorien. Tror de lager musikken selv spesielt til programmet.
Gjest Funky Punk Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Ja, men jeg får opp så utrolig mye jeg ikke vil høre på Da må jeg søke på det en dag jeg har veldig god tid til å sitte foran laptopen
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Noe av dette da?https://www.youtube.com/watch?v=YFIwBIDLmds
Gjest Funky Punk Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Det ble litt for heavy. Tenkte mer slik rolig og behagelig musikk. Skal sette meg ned senere i dag og gå gjennom youtube litt
embla1807 Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Du kan kontakte TV Norge, hvis du gidder bryet De pleier å svare på sånt! De gjorde da jeg ville bruke en melodi til en skoleoppgave en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå