Gå til innhold

Tror jeg bare står over 17. mai i år!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste årene har jeg vært sammen med min eks-kjærestes familie på 17. mai, men i år er jeg altså singel..

Mine foreldre og familie er ikke særlig høytidsentusiaster og er alle bortreist.. Skal til en vennine på kvelden, men vurderer å bare stå over 17. mai feiringen i byen og alt det der i år... De fleste vennene mine skal jo være sammen med familien å sånn, så føler meg litt ensom!

Kjenner at jeg hater å være singel akkurat nå.. ugh..

Anonymous poster hash: 1cf2f...c45
Videoannonse
Annonse
Gjest extra
Skrevet

De siste årene har jeg vært sammen med min eks-kjærestes familie på 17. mai, men i år er jeg altså singel..

Mine foreldre og familie er ikke særlig høytidsentusiaster og er alle bortreist.. Skal til en vennine på kvelden, men vurderer å bare stå over 17. mai feiringen i byen og alt det der i år... De fleste vennene mine skal jo være sammen med familien å sånn, så føler meg litt ensom!

Kjenner at jeg hater å være singel akkurat nå.. ugh..

Anonymous poster hash: 1cf2f...c45

Forstår deg godt TS. Det blir akkurat samme måte her også på grunn av de vanker med skal på tur til utlandet i helga. På det stedet jeg vokste har de fleste enten flyttet langt vekk eller så har de stiftet familie. Man vil jo ikke sitte der som den eneste single heller.

Huff! Men kos deg uansett for dagen går fort over (om det er noe til trøst)

Skrevet (endret)

Hadde det ikke vært for at datteren min skal gå i tog så hadde jeg stått over 17.mai i byen (selv om det er litt spesielt i år...)

Jeg syns 17.mai er mas og trengsel og kø...

Men, så stikker jeg bort til foreldrene mine på ettermiddagen der resten av den nærmeste familien også skal, så da blir det noe feiring med familie allikevel. Og det er hyggelig. :)

Jeg har vært singel siden 2008, men det var ikke noe mer kos den gangen syns jeg...

Endret av Anna Kronisme
Gjest Ung tøff mann
Skrevet (endret)

Har stått over 17 mai de siste årene, godt mulig jeg kommer til å gjøre det i år også. Liker ikke høytider i grunn, kunne godt vært uten.

Endret av Ung tøff mann
Gjest tinbjo1
Skrevet

Jeg skal lese til eksamen på 17. mai. Har ikke tid til feiring :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...