Gå til innhold

Jul i utlandet - hvor ville du dratt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en kjip jul i fjor og ønsker å reise vekk julen i år. Vil være litt tidlig ute men er usikker på hvor turen skal gå.

Hvor ville du dratt på ferie vekk fra hjemme-julen?

Anonymous poster hash: b92bd...309
Videoannonse
Annonse
Gjest Anastasia
Skrevet

Hva er det du liker å gjøre da? Tenker du på by-ferie eller vil du ha sol og varme, eller på fjellet? Jeg feiret i mange år jul på Gran Canaria, det var veldig koselig. Var ikke alltid det var så varmt, men varmere enn Norge. Eller så kan du jo leie deg en ski chalet i alpene. Reiser du til en storby i Europa er nok mye stengt, så er kanskje ikke så stas..

Evt USA, hadde det vært noe?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville dratt til Karibien eller Hawaii. Bodd på all-inclusive og bare nytt at noen andre lager mat til meg.

Eller så ville jeg tatt skikkelig juleferie i New York.

Anonymous poster hash: 1b0ed...3b0
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Asia eller Sør Amerika. Har selv planer om Filippinene i jula. Boracay og palawan.

Endret av småsei
Skrevet

Jeg hadde vel hatt to alternativer. Det ene er Thailand, det andre er cruise i Karibien som absolutt anbefales (jeg dro med royal caribbean).

AnonymBruker
Skrevet

Har "feiret" jul i Karibien selv, og om jeg ikke hadde hatt kalender og visst at det faktisk VAR jul, så hadde det gått meg hus forbi, for var ikke mye jul å oppspore der, hehe! Så om du bare vil vekk og ikke ønsker noe særlig jule-greier, så er Karibien perfekt! (ihvertfall på øya Tobago) Om jeg skulle reist vekk i jula nå(har i ettertid fått barn), så hadde det blitt et eller annet sted i USA, slik at barna kunne fått en god (over)dose jul, for på tv ser det ut til at de går crazy banana der borte når det er jul, og det er GØY!!!! (så lenge jeg selv slipper å stelle istand noe!)

Anonymous poster hash: db0ea...fe2

Skrevet

Spørs hvor lange juleferie du har, men jeg ville reist til (og det skal jeg kanskje også) til Australia.

Skrevet

Jeg var i Guatemala julen som var. God steming det, og masse fyrverkeri. Var i Mexico i Desember, og det var generelt mye julestemning utenom snø. Veldig deilig å slippe julekaoset i Norge!

Skrevet

Jeg har vært i New York i julen og det var langt i fra samme stemning som i alle disse julefilmene fra NY. Rett og slett den tristeste minste julepynta byen jeg har vært i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...