AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Del Skrevet 14. mai 2014 Føler meg skikkelig teit, men i en alder av 32 skjønner jeg det fortsatt ikke.. Ligger biene med blomstene? Hvorfor ser man blomster & bier om sex og samleie? Anonymous poster hash: 5a60c...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 14. mai 2014 #2 Del Skrevet 14. mai 2014 Biene befrukter trær, dette lærte du om på naturfag. Tar med seg støv fra èn blomst til en annen og befrukter blomstene slik at det blir bær på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 14. mai 2014 #3 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Biene drar med seg pollenstøvet fra blomstene slik at de får formert seg Endret 14. mai 2014 av Vevila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamerfrue Skrevet 14. mai 2014 #4 Del Skrevet 14. mai 2014 det handler om befruktning - ellers er det vel ikke akkurat seksuelt ladet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 14. mai 2014 #5 Del Skrevet 14. mai 2014 Jammen godt du tok denne som AB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 14. mai 2014 #6 Del Skrevet 14. mai 2014 Biene og blomstene. - Øystein Søbye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 14. mai 2014 #7 Del Skrevet 14. mai 2014 Litt OP, men i den første Kaptein Sabeltann, så drømmer Ruben om blomster og bier,haha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #8 Del Skrevet 14. mai 2014 Men atte jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det er seksuelt at bier bestøver blomster? Og nei, naturfag og biologi var ikke mine sterkeste fag. Det tok meg 20 år før jeg skjønte hvorfor en penis måtte være stiv ved samleie. Jeg skjønte ikke hvorfor man ikke bare kunne dytte den inn.. Anonymous poster hash: 19d63...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #9 Del Skrevet 14. mai 2014 Men atte jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det er seksuelt at bier bestøver blomster? Og nei, naturfag og biologi var ikke mine sterkeste fag. Det tok meg 20 år før jeg skjønte hvorfor en penis måtte være stiv ved samleie. Jeg skjønte ikke hvorfor man ikke bare kunne dytte den inn.. Anonymous poster hash: 19d63...14d det er en ikke-seksuell sammenligning. Anonymous poster hash: 02074...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #10 Del Skrevet 14. mai 2014 det er en ikke-seksuell sammenligning. Anonymous poster hash: 02074...0c6 Øh jeg er fortsatt forvirra her.. Hvorfor ikke kalle det noe annet? For nå har jeg gått rundt og trodd i alle år at bier faktisk LIGGER med blomster! Legger bier igjen sperm på blomstene da eller? Anonymous poster hash: 19d63...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 14. mai 2014 #11 Del Skrevet 14. mai 2014 Nå troller du fælt xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #12 Del Skrevet 14. mai 2014 Nå troller du fælt xD Jeg gjør faktisk ikke det.. det er en grunn til at jeg er blond! Anonymous poster hash: 19d63...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 14. mai 2014 #13 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg gjør faktisk ikke det.. det er en grunn til at jeg er blond! Anonymous poster hash: 19d63...14d Plukker du markblomster noen gang? Da får du nok sperm på hendene . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #14 Del Skrevet 14. mai 2014 Plukker du markblomster noen gang? Da får du nok sperm på hendene . Gul sperm eller? Har bier det forresten? Anonymous poster hash: 19d63...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 14. mai 2014 #15 Del Skrevet 14. mai 2014 Det jeg ikke forstår er hvorfor det heter "birds and bees" på engelsk..? Hva har fugler med alt det her å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 14. mai 2014 #16 Del Skrevet 14. mai 2014 Men atte jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det er seksuelt at bier bestøver blomster? Og nei, naturfag og biologi var ikke mine sterkeste fag. Det tok meg 20 år før jeg skjønte hvorfor en penis måtte være stiv ved samleie. Jeg skjønte ikke hvorfor man ikke bare kunne dytte den inn.. Anonymous poster hash: 19d63...14d Det ER IKKE seksuelt. Det handler om befruktning. Menneskelig befruktning skjer som kjent ved samleie, derfor kommer linken til seksualitet inn. Så egentlig handler det om "hvordan man lager barn"/"det kan bli barn av sex" IKKE sex/seksualitet. Klart nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #17 Del Skrevet 14. mai 2014 Det ER IKKE seksuelt. Det handler om befruktning. Menneskelig befruktning skjer som kjent ved samleie, derfor kommer linken til seksualitet inn. Så egentlig handler det om "hvordan man lager barn"/"det kan bli barn av sex" IKKE sex/seksualitet. Klart nok? Men befruktning og bestøvning er vel ikke det samme? Anonymous poster hash: 19d63...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 14. mai 2014 #18 Del Skrevet 14. mai 2014 Men befruktning og bestøvning er vel ikke det samme? Anonymous poster hash: 19d63...14d "Pollinering (bestøvning) er overføring av pollenkorn mellom blomstene på en eller flere planter, for at det skal kunne foregå enbefruktning og frø kan dannes" Kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/Pollinering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #19 Del Skrevet 15. mai 2014 :omg: Er det mulig??? Anonymous poster hash: 33a6e...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 15. mai 2014 #20 Del Skrevet 15. mai 2014 Det jeg ikke forstår er hvorfor det heter "birds and bees" på engelsk..? Hva har fugler med alt det her å gjøre? Det var det jeg skulle spørre om også. Blomster og bier skjønner jeg. Fugler og bier skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå