AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Jeg har ikke et godt forfold til min far. Vi prater sammen om vær og vind når jeg besøker han og mamma (egentlig bare mamma), og det er det. Vi går ikke godt overens, og det ligger mye histore bak det. Jeg er rett og slett ikke knyttet til han, og tenker stort sett ikke på han som en far. Nå har det seg slik at jeg gifter meg i juli, og er usikker på hvor jeg plasserer pappa i det. Jeg vil ikke at han skal følge meg opp kirkegulvet, men han er jo selvfølgelig invitert til å komme. Håper jo han kommer med mamma, men uten om det er det ikke han som skal gi meg bort. Jeg har spurt min morfar om han vil følge meg, men han tørr ikke si ja før min far er informert. Hvordan legger jeg opp til denne samtalen? Har aldri pratet med pappa om at vi gifter oss en gang. Han vet det jo, men vi prater jo aldri sammen. Skuffet blir han nok, men det får så være. Hva skal jeg si? Og hvordan?Anonymous poster hash: 7a3d8...2da
Gjest Kvinneline Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Er ikke stort annet å gjøre enn å fortelle at du ønsker at din morfar heller skal leie deg opp kirken. 2
Capricorn Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Bare hopp i det og si det. Kanske det også kan være en isbryter til at dere får snakket litt sammen om ting? Ei venninne av meg var i et verre dillemma. Hun ville nemlig at stefaren skulle følge henne opp og måtte si det til faren. Han tok det fint heldigvis
naturbarn Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Din far bor sammen med din mor, så de må vel prate sammen. Prat med henne om det først og hør om han har sagt noe om bryllupet. Og si til han at du vil så gjerne at morfar skal følge deg opp fordi det hadde betydd mye både for han og for deg. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå