Gå til innhold

Potensiell ny kjæreste, men...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en stund siden var jeg på fest og ble litt for full.. Vennene mine bestilte taxi hjem til meg.. På kjøreturen stopper plutselig taxisjåføren og jeg blir dratt med ut i en grøft og voldtatt...

Jeg har slitt veldig etter dette, men nå har jeg møtt en gutt som jeg liker veldig godt. Det har gått 1,5 mnd og vi har fortsatt ikke hatt sex.. Hver gang vi prøver trekker jeg meg unna.. Siste gang var faktisk nå i helgen og han ble faktisk så sur at han gikk.. Har ikke hørt noe fra han etter det :-( Han vet ikke hva som har skjedd med meg og jeg er så redd for å fortelle han det.. Hvem vil vel ha noen som har blitt voldtatt, spesielt en som sliter sånn som jeg..

:-(

Anonymous poster hash: 9eb39...b7e

Videoannonse
Annonse
Gjest Idollet
Skrevet

:sjokkert: Går du til terapi? Det hjelper nok. Du kunne sagt det til han, om du tørr det, da vil han forstår deg.

• Liker 1
Skrevet

Om han ikke vil ha deg fordi du har blitt voldtatt, så er han ikke noe å samle på. Det er ikke din skyld at du har blitt voldtatt. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å fortelle det til han, men om du vil satse på han, så burde han kanskje få en forklaring. Håper du får hjelp.

• Liker 1
Skrevet

Du bør fortelle han hva du har opplevd, så han skjønner hvorfor du reagerer som du gjør. Kan hende han tror at han gjør noe galt og at det er derfor han blir irritert

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen vil ha deg fordi at du er verdt det, og jeg skal love deg at det føles så fantastisk når aksepterer hele deg, og elsker hele deg med alle dine problemer. I gode og onde dager. Lykke til med valget ditt! Hilsen en som har vært limt fast i samme tankegangen veldig lenge.

Anonymous poster hash: ddd1f...0b1
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...