AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Ved to tilfeller nå har jeg oppdaget at noen har luftet hunden i Hagen vår, eller gått gjennom hekken vår med hunden sin... Blir så perpleks at jeg ikke har gått ut å sagt noe, men jeg syns jo det er litt spesielt å lufte hunden sin i noen andres hage..Anonymous poster hash: b8b06...307
Gjest Terra. Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Jeg lufter da ikke hund i andres hager, trodde de fleste hadde fått med seg vanlig høflighet. Ikke særlig morsomt at de lufter hunden sin i din hage.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Når jeg passet bikkja til tanta mi slapp jeg den bare ut i naboens hage, så ja. Anonymous poster hash: f8fec...a17
Gjest Hyssingen Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Hæ?! Kunne ikke falt meg inn å åpne porten til naboen og slenge meg ned på gresset der for å kaste ball med hunden min. Gjør folk virkelig sånt?
Gjest Peanut Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Gjør folk virkelig sånt? Nå har jeg ikke hund, men jo, sånt har jeg sett folk gjøre... O_o
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 14. mai 2014 #7 Skrevet 14. mai 2014 Nei. Men har en som binder hunden sin i min hage når han er på butikken. Ikke plukker han opp etter den om den gjør i fra seg der heller. Utrolig irriterende, da jeg ikke kan slippe min egen hund ut uten å sjekke hagen først.
Medio Skrevet 14. mai 2014 #8 Skrevet 14. mai 2014 Nei, ærlig talt det finnes vel måter på frekkhet? Selv så ville jeg aldri, og lufter heller ikke bikkjene mine i naboens hage, medmindre jeg hadde fått tillatelse fra nabo evt, da ville saken stilt seg annerledes. Det er tross alt privat eiendom det er snakk om.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Nei, det har noe med høflighet å gjøre! Har også opplevd at nabobikkja går løs og går i hagan til oss eller de andre å driter mens eieren står å ser på! Utrolig irriterende, for det er jeg som må ta opp bæsjen til bikkja, siden jeg har bikkja selv så kan jeg ikke bevise det... ._. Anonymous poster hash: 35704...4b7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #11 Skrevet 15. mai 2014 Nei! Det har hendt han har løpt avgårde og begynt å snuse hos naboen, men har alltid hentet han rimelig kjapt. Jeg synes det er like ille at de samme naboene tar snarveien over plenen vår for å komme til butikken litt raskere.. Anonymous poster hash: 21025...46e
Gjest Sprettballen Skrevet 15. mai 2014 #12 Skrevet 15. mai 2014 Jeg har ikke hund, men jeg må daglig plukke opp "hunderuker" fra plen og oppkjørsel, så ja, noen lufter hundene sine i hagene til andre.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #13 Skrevet 15. mai 2014 Eh, nei. Men her går hagene helt inntil veien uten noen offentlig grøft imellom mange steder, så det kan jo hende (sjelden, men det kan skje) at hun tisser på de aller ytterste gresstråene som grenser til veien. Som regel ikke, da, hun foretrekker å vente til vi kommer til skogholt og denslags. Det er dessverre en haug mennesker som ikke har tanke for andre i det hele tatt - og ikke bare hundeeiere som tar seg til rette i andres hage, men det er vel oftest de som kan finne på å legge igjen spor etter seg. Anonymous poster hash: 1dfbc...325
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #15 Skrevet 16. mai 2014 Gå i andre sin hage? Nei, og jeg har ikke sett andre gjøre det heller. De fleste har vel et eller annet stengsel fra vei inn til hagen? Det hender når vi går på tur at vi passerer noen hus med tujahekk som gjerde inn mor eiendommen. Den er i forbindelse med gangveien før vi kommer til skogen. Det har hendt at hunden har løftet foten og latt det komme, antagelig kjent lukt av annen hund der. Jeg får ikke dradd den vekk heller, for den veier mye. Ikke er det noe å gå på andre siden heller for det er bilvei der uten fortau Anonymous poster hash: 0a011...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå