AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Det er mange greie menn på KG, men mange som sprer litt kvalme. Hvorfor tror dere det er slik? Jeg er ganske sikker på at det ikke er slik at de bare er idioter, men folk som rett og slett er blitt så mye såret, vert så uheldig osv. med kvinner at de trenger en plass å få ut frustrasjonen sin på. Andre har noe er sinte for noe i samfunnet og finner ingen andre plasser å uttrykke seg enn her, der det er et minimum av kvinner. Tror dere ikke det at det rett og slett ikke har noe med dette å gjøre, folk som har en slik frustrasjon med kvinner, at de har lyst å få den ut? Anonymous poster hash: 92610...f4a
Eriks Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Det er noen veldig bitre innlegg (men disse er som oftest av ABere, eller et par nick), men mesteparten av de 'bitre' mennene det snakkes om har bare et litt annet syn på ulike ting enn kvinnene. F.eks. på høyresiden politisk, mot sterk feminisme, eller tror kvinnene har et overtak på sex-, og kanskje også forholdsmarkedet.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Bitre menn? Når man leser hva div kvinner skriver om sine x her inne,så er det vel ikke rart de spyr ut av seg. Svært sjeldent så har kvinnene her inne noe godt å si om sine x menn. Ja, de som fortsatt lever i forhold er ganske så nedlatende mot sine menn. Jeg lurer på om alle disse kvinnene har hatt utrolig dårlig dømmekraft?? Forklaringen blir vel nå at de ble monster så snart de ble gift. Om kvinnene er i forholdet, som de beskriver her inne,så skjønner jeg den høye skilsmissestatistikken. De omtaler mannen, far til sine barn for psykopat, farlig,idiot. Og mye verre. Kvinner skriver at eks han gjør ikke som hun vil og sier, og vil ha omsorgen alene for barna. Det skinner gjennom de fleste innlegg at de er kontrollerende, hevngjerrig, sytete. Og de skyver barna foran seg Så kan jeg nevne de som er i forhold. De starter gjerne tråden med: tillater du, får mannen din lov av deg? Hva sier dette om disse kvinnene? Noen blir rasende om de finner sæd andre plasser enn der de skulle hatt sex. De blir skuffet om mannen onanerer. Hva feiler det disse kvinnene? Ja, jeg er kvinne selv. Så om menn er bitre? tror ikke de er det, men det irriterer dem vel at de møter akkurat slike kvinner de kvittet seg med Anonymous poster hash: 4ffb7...842
Cordelia Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 (endret) Bitre menn? Når man leser hva div kvinner skriver om sine x her inne,så er det vel ikke rart de spyr ut av seg. Svært sjeldent så har kvinnene her inne noe godt å si om sine x menn. Ja, de som fortsatt lever i forhold er ganske så nedlatende mot sine menn. Jeg lurer på om alle disse kvinnene har hatt utrolig dårlig dømmekraft?? Forklaringen blir vel nå at de ble monster så snart de ble gift. Om kvinnene er i forholdet, som de beskriver her inne,så skjønner jeg den høye skilsmissestatistikken. De omtaler mannen, far til sine barn for psykopat, farlig,idiot. Og mye verre. Kvinner skriver at eks han gjør ikke som hun vil og sier, og vil ha omsorgen alene for barna. Det skinner gjennom de fleste innlegg at de er kontrollerende, hevngjerrig, sytete. Og de skyver barna foran seg Så kan jeg nevne de som er i forhold. De starter gjerne tråden med: tillater du, får mannen din lov av deg? Hva sier dette om disse kvinnene? Noen blir rasende om de finner sæd andre plasser enn der de skulle hatt sex. De blir skuffet om mannen onanerer. Hva feiler det disse kvinnene? Ja, jeg er kvinne selv. Så om menn er bitre? tror ikke de er det, men det irriterer dem vel at de møter akkurat slike kvinner de kvittet seg med Anonymous poster hash: 4ffb7...842 Det er noe av det mest skeivt fremstilte jeg har lest her. Hørt om "som fanden leser bibelen?". Endret 16. mai 2014 av Cordelia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå