AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Er i et fantastisk forhold med verdens kjekkeste mann! MEN jeg ble bedratt av min eks som var utro. Dette gikk hardt innpå meg og gjør at jeg sliter med å stole på mennesker, spesielt gutter. Jeg klarer ikke helt å slippe taket og stole på min nye. Noen tips? Ønsker så veldig å vise tillit 100% og ikke bare halvveis! Anonymous poster hash: 6a30e...ac1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Desverre så må du nok bare vise ham denne tilliten (selv om du ikke har den). Jeg dro fra min kjære eks nettopp av den grunn at jeg aldri klarte og aldri ville klare å vinne hennes tillit. Det tærte såpass på forholdet at vi bare ødelagte hverandre, selv om vi begge visste at vi ødelagte hverandre fordi vi elsket hverandre. Høres sykt ut, men slik var det… Det jeg kan anbefale deg er å gå til psykolog, kanskje parterapi? for å finne ut hvordan du og dere kan håndtere din manglende evne til å vise tillit, og for å finne ut hvordan dere sammen kan skape tillit. Lykke til!! Anonymous poster hash: 4c998...b6e 1
koskenkorva Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Kjæresten min brøt min tillit for noen år tilbake, og den har jeg ikke klart å bygget opp igjen. Har man blitt såret av noen man var veldig glad i, så er det vanskelig å stole på noen igjen. Jeg synes det er helt forferdelig at jeg ikke klarer å stole på typen min mer, og det gnager litt på forholdet ettersom jeg har blitt veldig varsom og veldig sånn at jeg vil vite hva han driver med osv. Det er veldig vondt også, for den som ikke klarer å stole på kjæresten sin. Så jeg vet hvordan du har det. Men desverre må man nok bare leve med det at man ikke klarer å stole 100% på en person igjen. Det er dritkjipt, men sånn er det bare. Og folk er forskjellige, noen kommer over det, andre ikke.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Skjønner deg godt. Jeg hadde aldri klart å stole på en mann. Min erfaring er at menn bare lyver og er utro, så da er det like greit å holde seg unna. Sier ikke at det er sånn for alle, men det er realiteten for meg. Har gått til psykolog med relasjonsproblemene mine men det hjalp ikke. Jeg har et kontrollbehov som ikke ligner grisen. Anonymous poster hash: 907ca...ff2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå