Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er best? Den må dekke bra og være oljefri. Har den fra kanebo som er knall under øynene, men syns ikke den dekker kvisene bra nok.

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,har samme problemet? Finner ikke en dekkstift for urenheter? Har prøvd en til Rimmel og en til Isa Dora. De var passe bra og billige... Du kan jo prøve disse,men tror nok det finnes bedre enn dem...

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvilken er best? Den må dekke bra og være oljefri. Har den fra kanebo som er knall under øynene' date=' men syns ikke den dekker kvisene bra nok.[/quote']

Hvor får man kjøpt kanebo sin?

er consealere dyre egentlig?

har ikke peiling på sånt jeg skjønner dere :(

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns egentlig at fast foundation fungerer vel så bra som concealer. For tiden bruker jeg make-up sticken fra Clarins og syns den dekker og jevner veldig bra. Jeg bruker den der jeg syns det trengs, uten at det blir ujevnt.

Av billigmerker syns jeg stiften fra Max Factor er ok, men den sitter litt dårlig (og det er vel ganske typisk for billigmerkene)

Gjest the imp
Skrevet

Kanebo sin får du på Cubus og hos en del hudpleiere. Klarer ikke huske hva den fra Kanebo kostet.... et sted mellom 200 og 300 hvis jeg ikke husker veldig feil, er en stund siden jeg kjøpte den.

Gjest Ethereal
Skrevet

Tror den fra Kanebo koster rundt 250, men den varer et halvt år ved daglig bruk. Perfekt til bruk under øynene, men som sagt ikke nok dekkende til urenheter.

Skrevet

Jeg bruker bare foundation under øynene jeg.

Har tenkt å prøve en consealer selv, men syns foundationen er veldig fin for den dekker urenheter også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...