AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Vant billetter til konsert i Bergen neste måned, har aldri hørt på en før, men holde på å jobbe meg gjennom. Kommet til Somewhere In Time, og akkurat nå er det Alexander The Great som er på repeat. Liker også den siste, lange på Powerslave. Deres favoritter??Anonymous poster hash: 3b158...3a6
Gjest constance90 Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Min absolutte favoritt er Run to the hills. Blir så gira av sangen!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Ja, den er bra, regner med det er en 'hit'. Har ikke oversikten over hva som 'regnes' for å være bra av Maiden, har bare hørt gjennom fra staten av kronologisk til jeg kjenner låtene. Selv liker jeg nok best låter som ikke sitter med en gang, men som vokser på en, slik de to nevnte gjør etter min oppfatning.Anonymous poster hash: 3b158...3a6
Gjest Terra. Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Må bli denne, da dette var mitt første møte med dem. Iron Maiden - The Number Of The Beast (Flight 666) [HD] http://www.youtube.com/watch?v=LfrENoTJdo4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Jeg har alltid likt Seventh son of a seventh son albumet best. Trekke frem Only the good die young fra den... En låt de aldri spillte live da...og aldri kommer til å gjøre heller.Anonymous poster hash: c5925...ab2
absinthia Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 (endret) Jeg varierer med å synes en hel haug med låter er best. Jeg liker: the trooper, aces high, run to the hills, number of the beast, the evil that men do, quest for fire, Halloween be thy name, fear of the dark, 2 minutters to midnight, wasted years, powerslave, rimelig of the ancient mariner mm. Edit: Alle sære skrivefeil skyldes autocorrect. Skal selvfølgelig være Hallowed be thy name, 2 minutes to midnight, Rime of the ancient mariner Endret 15. mai 2014 av absinthia
Tabris Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Åh, det er så mange! Her er noen av mine absolute favoritter: Run to the Hills Aces High Can I play with madness? Flight of Icarius Powerslave Quest for Fire Still Life
Gjest doktor Skrevet 17. mai 2014 #8 Skrevet 17. mai 2014 Du må ikke glemme de to første skivene med første vokalisten. Maiden har pleid å spille i hvertfall Runnin Free, fantastisk låt. Remember Tomorrow er og en kanonlåt. Bandet ble gradvis dårligere etter Somewhere In time (synes jeg).
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #9 Skrevet 17. mai 2014 Joda, liker for øvrig godt siste halvdel på Killers faktisk, fra og med tittellåten og ut.Anonymous poster hash: 3b158...3a6
Gjest Rossin Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 Haha! Jeg får minner. Hallowed be thy name er min favoritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå