AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Jeg er lei av mye fortiden, går på "repeat" og kjenner meg ikke lykkelig, og da lurer jeg simpelthen hva dere gjør i hverdagen som gir deg følelsen av lykke? Slike små ting? Jeg vil gjerne bli inspirert av dere til å lære å nyte de små tingene i hverdagen! Anonymous poster hash: 2cb41...780
Crobern Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Trening Klem av mannen min Klem av familie og barn Klem av venner. En god kopp kaffe eller te Se lykkelige barn Spise noe godt
Gjest Blomsterert Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Kjøp deg sminke og smykker! Ellers er friluft bra. Stell med deg selv. Gå en kveldstur etter dusj. Lover du sover godt :-) Les bøker? John Irving anbefales :-)))
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Ting som gjør meg glad: -kose med katten - jordbær - hyttetur, jeg elsker å dra på hyttetur og bare gå turer eller stå slalåm - ligge i en park og slappe av med en bok Ingenting av det jeg nevner koster særlig penger, men gir meg økt lykkefølelse Anonymous poster hash: 62792...fac 2
Samosa Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Bli ferdig med alt av arbeid før 20 og sett deg ned med god mat, film, te og teppe!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Trening kan være fint, men når jeg er veldig lei og føler jeg går på repeat, frister ikke trening så mye. Burde kanskje bli flinkere til å ta meg gåturer og bare nyte den friske luften? Har forøvrig ikke kjæreste og familien min bor langt unna :-( Anonymous poster hash: 2cb41...780
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #7 Skrevet 14. mai 2014 Kjøp deg sminke og smykker! Ellers er friluft bra. Stell med deg selv. Gå en kveldstur etter dusj. Lover du sover godt :-) Les bøker? John Irving anbefales :-))) Å stelle seg selv, gjør at jeg føler meg bra. Den siste tiden, er i eksamentistiden, har jeg spist mye sjokolade, boller og potetgull, samt drukket en del brus, så føler meg ikke fresh i det hele tatt. Anonymous poster hash: 2cb41...780
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #8 Skrevet 14. mai 2014 Tusen takk for alle svarene! Håper det kommer flere! Trenger så sårt tips og tror det er mange som er i samme situasjon. Må bli flinkere til å verdsette de små tingene, og å gjøre små ting som kan gi en bedre følelse. Anonymous poster hash: 2cb41...780 1
KaDust Skrevet 14. mai 2014 #9 Skrevet 14. mai 2014 - Trening (da spesielt yoga) - Sette på høy god musikk og danse rundt som en tulling når jeg er hjemme alene - Gå en tur med musikk på øra - Lese om ting jeg finner interessante - Prøve nye ting - Finne på prosjekter som jeg kan gjøre for meg selv 1
Rumle Skrevet 14. mai 2014 #10 Skrevet 14. mai 2014 Prøv å aktivt legge merke til det som faktisk er fint, og når du har det bra. Det er så altfor lett å glemme det når øyeblikket er over. Det kan være lurt å feks. skrive opp 3 ting hver kveld som var fint den dagen. Det trenger ikke være store ting 1
Zilas Skrevet 14. mai 2014 #11 Skrevet 14. mai 2014 Gjør noe for andre. Kjøp et =Oslo, inviter en veninne på middag, ølsmaking kan også være en slager
Gamerfrue Skrevet 14. mai 2014 #12 Skrevet 14. mai 2014 det er faktisk ingenting som får meg til å føle meg bedre enn å gjøre noe fint for noen andre - gjerne en fremmed! Som å gi et kompliment til noen du synes ser ut som om de har gjort seg flid med utseendet, eller hjelpe noen som trenger det med å bære tunge poser fra butikken. Det er de gangene det føles som om man kommer til å gå i fra denne verden og faktisk ha utrettet noe! 3
miaw Skrevet 14. mai 2014 #13 Skrevet 14. mai 2014 Ting som hjelper meg; - Å være ute - Utfordre seg selv (Bli bedre i språk, øv på et instrument, matlaging etc..) - Å ha det rent og ryddig irundt meg - Få nok søvn - Holde seg unna sosiale medier 1
Gjest Blomsterert Skrevet 14. mai 2014 #14 Skrevet 14. mai 2014 Å stelle seg selv, gjør at jeg føler meg bra. Den siste tiden, er i eksamentistiden, har jeg spist mye sjokolade, boller og potetgull, samt drukket en del brus, så føler meg ikke fresh i det hele tatt. Anonymous poster hash: 2cb41...780 Desto bedre grunn til å lese noe av John Irving --))). Dropp drittnat,kjøp frukt :-)= Du kommer dit du vil vet du! Du styrer ditt eget liv. Ingen andre :-)
Gjest Blomsterert Skrevet 14. mai 2014 #15 Skrevet 14. mai 2014 Ting som gjør meg glad: -kose med katten - jordbær - hyttetur, jeg elsker å dra på hyttetur og bare gå turer eller stå slalåm - ligge i en park og slappe av med en bok Ingenting av det jeg nevner koster særlig penger, men gir meg økt lykkefølelse Anonymous poster hash: 62792...fac Hytteturer. Lykke :-)))
Gjest Raptuza Skrevet 14. mai 2014 #16 Skrevet 14. mai 2014 Lese en interessant bok Fotografere ute nå som det er blitt så grønt? Lage noe med hendene Ut å beundre skaperverket Frisk luft i hagen/åpent vindu eller dør Lag en liste over ti positive ting i tilværelsen...!
ohdeergod Skrevet 14. mai 2014 #17 Skrevet 14. mai 2014 - Gå en tur i sola, sette deg ned og kjenne vårsola varme ansiktet - Se en koselig film. Disney? - Tegne eller male - Høre på behagelig musikk - Finne en hobby du liker - Bake en kake
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #18 Skrevet 14. mai 2014 Når jeg er trist og lei går jeg på leting etter fine ting og ting som gjør meg glad. Det kan være alt fra en solnedgang, et snøflak, en bille med fine farger, en venn, barn som leker bekymringsfritt, et utstillingsvindu etc etc. Anonymous poster hash: 08369...230
Purple Diamond Skrevet 14. mai 2014 #19 Skrevet 14. mai 2014 - Katten min - Trening - Sol - Sove lenge - Bake - Lage og spise god mat - Se en bra tv-serie eller film - Se favorittfilmen min for ørtende gang - Lese - Være ute - Høre på musikk, og gjerne synge til - Kjøre bil - Være med venner
Gjest Gemini7 Skrevet 14. mai 2014 #20 Skrevet 14. mai 2014 Vil anbefale deg å lese boka Bli lykkeligere av Espen Røysamb, enkle øvelser for et bedre liv!! Lykkeforsker som mener man kan trene lykkefølelsen i ditt eget liv, slik du trener en muskel. Flink mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå