Gå til innhold

Hvor stort bryllup/mange gjester?

Hvor stort bryllup planlegger dere  

1. 1. Hvor stort bryllup planlegger dere

• Reiser bort (bare oss to eller evnt. med forlovere/foreldre)
      2
    • Under 20 gjester
      1
    • 20-40 gjester
      3
    • 40-60 gjester
      22
    • 60-80 gjester
      12
    • 80-100 gjester
      14
    • Over 100 gjester
      6

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi blir 47! Akkurat passe til at man faar snakket med alle (haaper jeg da!) men ikke altfor lite heller....vi blir en god miks mellom unge og gamle, slekt og venner. Men det kommer dessverre bare 16 fra min kjaeres side, fordi mange av hans slektinger er gamle/syke/bortreist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 55 til middag og rundt 30 til til kaffen.

Skrevet

71 til middag (nærmeste familie, tanter&onkler, noen langveisfarende søskenbarn, faddere, folovere, langveisfarende nære venner)

Til kaffen blir vi cirka 120... :danse:

Skrevet

Vi skal gifte oss 13 august i Sverige! Det er invitert ca 70fra min side, og ca 110 fra min kjæres side. Men det er normalt å rekne ca 20 % frafall ved et slikt bryllup.

Det blir ordnet felles transport fra Norge til Sverige for gjestene fra min side, slik at det blir enklere å delta....

Spennende....... :P

Skrevet

27 til middag og 136 til kaffe.

Skrevet

Vi var 9 stk totalt. Min mor, hans far, forlovere med følge og sønnen vår. Et veldig lite bryllup, men utrolig koselig! :)

Skrevet

Jeg antar at vi vil bli mellom 45-50 til middag, og så kommer ca 30 personer til til kaffe. Så totalt, 75-80.

Skrevet

Vi blir 87 til middag - har ikke bedt noen ekstra til kaffe.

(...Og nå er det bare 3 dager igjen...) :-)

Skrevet

Vi blir 81 eller 80 til middag, og så kommer det 10(eller noe sånn) stykker til til kaffe og kaker. De siste er venner, de fleste av våre venner skal få slippe å sitte i timevis og høre på familietaler og corny heftesanger :wink::ler:

Bare 3 dager igjen her oxo zmurfette, begynner å krible heftig i magen nå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...