Gå til innhold

Hvor stort bryllup/mange gjester?

Hvor stort bryllup planlegger dere  

1. 1. Hvor stort bryllup planlegger dere

• Reiser bort (bare oss to eller evnt. med forlovere/foreldre)
      2
    • Under 20 gjester
      1
    • 20-40 gjester
      3
    • 40-60 gjester
      22
    • 60-80 gjester
      12
    • 80-100 gjester
      14
    • Over 100 gjester
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt nysjerrig igjen jeg.. så jeg legger inn en liten avstemning på hvor store bryllup dere planlegger å holde..

Selv blir vi rundt 50 - alle er invitert til middag, ingen ekstra til kaffe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Muslingen
Skrevet

Vi er 19 stk til middag (inkl oss selv). Når kaffegjestene kommer er vi vel omtrent 40 stk. Har ikke helt telling jeg... :ler:

Skrevet

Vi ønsker å reise bort, bare oss to.

Skrevet

Vi har invitert 84 gjester. Foreløpig er det bare 3 som har sagt de ikke kan komme, men vi regner med frafall på 5-8 til som bor langt unna.

Skrevet

Vi har 67 til middag og 30 til kaffen, så vi havner på 97 stk totalt!! :)

Skrevet

Vi blir 88 stk hvis ingen ombestemmer seg i siste liten eller babyen til BBs søster bestemmer seg for å være treg med å komme ut....

Alle kommer til middag, ingen til kaffe.

Skrevet

Vi blir ca 90.Alle til middag og kaffe.

Skrevet

22 middagsgjester, 55 festgjester...så langt er vi altså 77, men det er 10 som ikke har svart ordentlig ennå.

Totalt hadde vi rett over 100 på gjestelisten, men endel av dem var canadiere som det ville vært naturlig å be hvis vi feiret bryllupet der borte, og som vi ikke regnet med at kunne komme.

Skrevet

Vi blir maks 18 til middag på selve bryllupsdagen og omtrent 30 til vennefest senere tipper jeg (vanskelig å si ennå) når vi gifter oss neste sommer.

Skrevet

Mellom 50-56 (svarfristen går ut om 6 dager :-))

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi blir 56 inkludert oss selv. Alle skal være til både middag og fest. Det blir mer enn stort nok for oss.

Forresten synes vi det er veldig moro at ALLE de inviterte har takket ja og har sagt at de kommer i bryllupet - og det selv om mange bor i helt andre deler av landet.

Skrevet
Selv blir vi rundt 50 - alle er invitert til middag' date=' ingen ekstra til kaffe.[/quote']

Samme her. :-)

Skrevet

Vi blir ca 35 og alle blir bedt til middag. Det blir passelig stort for oss synes vi! :bryllup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...