Montreeal Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Jeg har møtt en mann som bare tar pusten fra meg. Jeg har aldri hatt d så fint, følt meg så bra eller følt tid og sted ikke eksisterer. Jeg er også veldig sikker på at han føler d på samme måte. Problemet er bare at jeg er 27 og han 54. Vi merker ikke noe til d når vi er sammen, da er alt bare fantastisk! Så langt har vi holdt d hemmelig, men vi vil begge bare være sammen hele tiden, så har begynt å snakke om at han skal treffe mine barn på 5 og 7. Er det noen som har erfaringer med slike forhold? Alt føles så rett. Men vi er klar over at d vil komme utfordringer.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Hva slags forhold har du til din far? Anonymous poster hash: 59182...73f 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Om 11 år så er han pensjonist... Anonymous poster hash: f952d...094 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Om 11 år så er han pensjonist...Anonymous poster hash: f952d...094 Hva? Er ikke sikkert han har en stilling med 65 år som pensjonsalder, da!Anonymous poster hash: fbd9f...350
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Kjenner ei på 19 som dater 54 åring. Kjør på sier jeg bare Anonymous poster hash: 80e2a...5e1 1
Frisørdama Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Skjønner det kan være helt "rosa solbriller"akkurat nå, men prøv å tenke litt i fremtiden og så se da om du tror det er like realistisk at dere kommer holde sammen 4eva..... 1
Gjest Snuttepi Skrevet 14. mai 2014 #7 Skrevet 14. mai 2014 De sier at kjærligheten ikke har aldersgrenser, men jeg kunne aldri vært sammen med en som er 27 år eldre enn meg. Pappa er 25 år eldre enn meg, jo. Kompisene hans er...gamle. Det er en generasjon imellom. De har et helt annet perspektiv på livet enn jeg har. Jeg tror han hadde reagert veldig negativt om jeg inngikk et forhold med en av hans kompiser. Det kan være fint nå, men når du er 50 er han merkbart eldre enn deg. Når du er pensjonist er han kanskje død eller i beste fall på aldershjem. Hva sier familiene deres til dette? Ikke en stilling med 65 år som pensjonsalder? Han kan jo i teorien gå av om han vil ved den alderen uansett hva slags stilling han har? Med mindre han er konge? Om du synes dette er helt uproblematisk og naturlig, ville du ikke hatt behov for å spørre hva andre mener. De fleste vil nok reagere på en slik aldersforskjell, men det bør ikke ha noe å si for din del. Gjør det du selv føler er rett. Har du det bra, er det rett for deg nå. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #8 Skrevet 14. mai 2014 Det er overhodet ikke noen LANG framtid med en som er 27 år eldre. For alt du vet ender han opp pleietrengende om ikke alt for mange år. Finn en stefar til barna dine som iallefall klarer å løpe opp en trapp flere år framover. Anonymous poster hash: f4923...108 1
Gjest Elseby13 Skrevet 14. mai 2014 #9 Skrevet 14. mai 2014 Kjenner ei på 19 som dater 54 åring. Kjør på sier jeg bare Anonymous poster hash: 80e2a...5e1 Nå håper jeg virkelig at du tuller...
kguago Skrevet 14. mai 2014 #10 Skrevet 14. mai 2014 Nyt øyeblikket, mener nå jeg. Kanskje vil situasjonen se annerledes ut om 10 år, men da kan du i det minste se tilbake på noen fine år sammen med denne mannen. Man må ikke bekymre seg så mye for fremtiden :-) Enjoy! 2
Cassiuss Skrevet 14. mai 2014 #11 Skrevet 14. mai 2014 Jeg har møtt en mann som bare tar pusten fra meg. Jeg har aldri hatt d så fint, følt meg så bra eller følt tid og sted ikke eksisterer. Jeg er også veldig sikker på at han føler d på samme måte. Problemet er bare at jeg er 27 og han 54. Vi merker ikke noe til d når vi er sammen, da er alt bare fantastisk! Så langt har vi holdt d hemmelig, men vi vil begge bare være sammen hele tiden, så har begynt å snakke om at han skal treffe mine barn på 5 og 7. Er det noen som har erfaringer med slike forhold? Alt føles så rett. Men vi er klar over at d vil komme utfordringer. Go for it! Forskjellen blir nok mer merkbar med tiden, men har dere det så bra som du nå skriver er det ingenting dere ikke kan komme dere igjennom. Og hva er problemet om det ikke varer evig? det gjør vel ikke 70-80 % av forholdene som etableres nå for tida uansett....
Montreeal Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #12 Skrevet 14. mai 2014 Har nok ett veldig godt forhold til min far,har jeg alltid hatt. Jeg tenker d er INGEN som vet om vi vil leve til vi er pensjonister. Her har jeg mest sansynlig muligheten for nærmere 30 lykkelige år, med verdens herligste venn. Poenget her er bare å høre om d er flere som har gjort dette. Hva utfordringer møtte dere? Vi kommer til å få er helvete på mange plan. Men d kommer til å være verdt d, vi får jo være sammen. 1
Montreeal Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #15 Skrevet 14. mai 2014 Men hvordan da svare alle? Føler vi kan komme til å måtte forsvare oss. Men tenker egentlig at d er barna våre som må ha d bra. Hvorfor skal alle andre bry seg så jævla?
huskerikke Skrevet 14. mai 2014 #16 Skrevet 14. mai 2014 Kjærligheten over alle grenser, gjør det DU føler for
skreppamedleppa Skrevet 14. mai 2014 #17 Skrevet 14. mai 2014 Hva slags forhold har du til din far? Anonymous poster hash: 59182...73f Hvilket forhold har du til Sigmund Freud? TS, dette er ditt liv og du som skal leve det livet. Om du føler at dette er et forhold du inderlig ønsker å gå inn i vel vitende om andres fordømmelse og fordommer så bør du virkelig gjøre det. Du lever kun en gang, og det som betyr noe er hvordan du ønsker å leve det. Dette er en mann du skal leve med, du skal elske og være glad i, dette er det du som bestemmer ikke dine naboer eller oss på kg. Din lykke kontra andres fordommer, for ja du kommer garantert til å møtes noen av de basert på noen av de tilbakemeldingene du har fått i denne tråden, hva velger du? Jeg vil si at et godt liv med den man elsker trumfer alle fordommer men dette er det du ilag med han som må bestemme.. Men om dere velger å satse så ikke Vær sammen om du ikke tør å gå hånd i hånd ute sammen. Å være flau over den du er ilag med er et fryktelig dårlig sjakktrekk..
Cassiuss Skrevet 14. mai 2014 #18 Skrevet 14. mai 2014 Men hvordan da svare alle? Føler vi kan komme til å måtte forsvare oss. Men tenker egentlig at d er barna våre som må ha d bra. Hvorfor skal alle andre bry seg så jævla? Hvem har sagt du må svare dem? La oss si ca halvparten av de kvinnene du mener du må svare er i forhold til jevnaldrende menn, som de vet veldig godt vil oppleve dem som gamle og utdaterte etter fylte 40. Deretter forlater de dem til fordel for en yngre utgave. Dersom menn spør sier du bare at han har verdens beste pikk, så spør de ikke mer. Den andre halvparten av kvinnene spør kanskje bare fordi de bryr seg om deg, og er litt nysgjerrig. Du trenger jo fremdeles ikke gi dem et svar, annet enn å si at du har det veldig bra nå, og det er det som teller Jeg ser selv samboer med en jente som er 20 år yngre enn meg selv, og har aldri opplevd det som et problem. Jeg finner meg ikke særlig godt til rette hos noen av hennes venner, men jeg trenger heller ikke å være med på alt. Har et godt og nært forhold til familien hennes og til de som står henne nær, og det er alt som betyr noe i den sammenheng. Hun får derimot en del mer spørsmål rundt denne forskjellen. Spesielt av kvinner med forhold til jevnaldrende.
Montreeal Skrevet 16. mai 2014 Forfatter #19 Skrevet 16. mai 2014 Er vel d som er. Folk har fordommer. Han kommer nok til å bli sett på som en gammel gris som tenner på ei så ung, Og jeg kommer til å få "gold digger" slengt i trynet. "Hva annet kan du se i en mann på den alderen?" Men virkeligheten er at vi nok har bedre sex enn de aller fleste, vi har gode dype samtaler, vi føler oss som oss selv på godt og vondt, vi er begge veldig trygge på hverandre, vi har felles interesser og sa jeg at sexen er amazing? ;-) Vi hadde en lang prat i går. Og bestemt oss for å være sammen. Vi er begge klar over at vi får masse utfordringer slengt etter oss, men vi er begge sikker på at om vi står sammen og har noen få som støtter oss, vil d gå aldeles utmerket. Tenker at om 1års tid har sjokket lagt seg og vi kan leve som alle andre. 1
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2014 #20 Skrevet 16. mai 2014 Begge er voksne så da har jeg egentlig ingen problemer med det, men kan du virkelig se for deg den der gammelkaillræva han vil ha om noen år og seriøst tenne skikkelig på den.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå