Gå til innhold

er det flere enn meg som lurer på hvordan man oppleves av andre..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer noen ganger på hva folk tenker når de hører navnet mitt. Hva slags inntrykk har folk egentlig av meg. Har lurt litt nå som jeg er mer voksen. Føler jeg mister venner og tenker at jeg kanskje ikke er like ålreit som jeg troddd. Er jeg hun halvgrazy dama, den useriøse, den sure og bitre, den sære, drømmeren.. ekkelt å tenke på

Anonymous poster hash: 4977a...828

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn før, og det fører ingenting godt med seg. Bli glad i deg selv, så forsvinner de tankene :)

Skrevet

Jeg er enig i at det er litt ekkelt fordi du vet aldri hva som rører seg oppi andres sinn.

På den annen side så er det viktig å være klar over at alle tenker forskjellig og det finnes ikke to enkelt mennesker som tenker helt likt heller. På så måte er det kanskje en viss trygghet i det å vite at hva enn h*n tenker, så er det rimelig unikt for denne personen.

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hva andre tenker om meg og hvilket inntrykk de har, ja. Men det plager meg ikke og jeg synes ikke det er så ekkelt å tenke på. :)

Skrevet (endret)

Jeg lurer ofte på hvordan det hadde vært å møte meg selv (som en annen person). Hvordan jeg oppfører meg, kroppsspråket, blikket mitt, humoren min osv.

Det er et stort sprik i meningene til folk som har møtt meg. I manges øyne er jeg rar, mens noen også synes jeg er utrolig kul og interessant.

Det er altså ikke meningene til de andre jeg bryr meg om, men jeg skulle gjerne gjort meg opp min egen mening om meg selv. Det hadde vært lettere å gjøre justeringer i hvordan jeg vil fremstå om jeg kunne sett meg selv fra en annens perspektiv.

Endret av Eriks
Skrevet

Jeg kan også av og til lure på hva andre tenker om meg når du hører navnet mitt eller ser meg, men har lært meg å gi f.. i det nå i voksen alder. :fnise:
Men det betyr ikke at tanken har sluttet og streife meg fordi om.

Skrevet

Tenkte mye over det før da jeg var yngre. Jeg har blitt mer komfertabel med meg selv, vet hva jeg er flink og god på. Har bedre tro på meg selv. Og med det bryr jeg meg mindre idag.

Skrevet

Tenkte mye på det når jeg var yngre, men det har gitt seg fullstendig nå som jeg er voksen. Det kan ikke bry meg mindre hva folk synser og mener om meg. Vennene mine liker meg, å hva resten tenker får være opp til dem :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er det mange år siden jeg sluttet å tenke på.

Skrevet

Andre ser ofte ting ved oss som vi selv ikke ser, så å gi faen i hva andre mener og tenker er ikke nødvendigvis et sjakktrekk i noen tilfeller

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Ja, jeg lurer på det også.

Jeg har ganske dårlig selvbilde, så jeg lurer jo litt på hva andre tenker.

Sikkert litt forskjellig, men jeg tror jeg kan være ganske sikker på at det er omtrent bare jeg som er så kritisk til meg selv.

I hvert fall har jeg lagt merke til at ting andre fokuserer på med seg selv er ting jeg ofte ikke ser eller legger merke til engang. Mye av det man tror er så fremtredende er ofte ikke det for andre.

Skrevet

Jeg kan ærlig innrømme at jeg har tenkt på det mange ganger, spesielt nå som jeg har blitt eldre. Men prøver forsåvidt å ikke dvele så mye med det - take it or leave it. Folk får ta meg som jeg er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...