AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg har hermetisk ananas jeg ikke får brukt opp, er dette noe som kan fryses? Anonymous poster hash: 37d2c...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 14. mai 2014 #2 Del Skrevet 14. mai 2014 Hermetisk mat holder jo en evighet, så det er nok ikke nødvendig og hjelper heller neppe noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 14. mai 2014 #3 Del Skrevet 14. mai 2014 Hermetisk mat holder jo en evighet, så det er nok ikke nødvendig og hjelper heller neppe noe. Tipper boksen er åpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Del Skrevet 14. mai 2014 Hermetisk mat holder jo en evighet, så det er nok ikke nødvendig og hjelper heller neppe noe. Burde kanskje forklart meg mer, men har åpnet en boks hermetisk ananas jeg ikke får brukt opp Anonymous poster hash: 37d2c...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 14. mai 2014 #5 Del Skrevet 14. mai 2014 Haha, daså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 14. mai 2014 #6 Del Skrevet 14. mai 2014 Burde kanskje forklart meg mer, men har åpnet en boks hermetisk ananas jeg ikke får brukt opp Anonymous poster hash: 37d2c...cb8 Du kan jo prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debattanten Skrevet 14. mai 2014 #7 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg ville vært ytterst forsiktig med å fryse hermetisk ananas om du har tenkt til å spise den senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvrosen Skrevet 14. mai 2014 #8 Del Skrevet 14. mai 2014 Spis med vaniljejogurt! Spis med sjokoladesaus! Spis med krem! Lag ostesmørbrød med ananas! Spis bare ananas! *sikle* Det er en frukt, så du kan gomle det i deg med god samvittighet. Hvis du virkelig ikke i det hele tatt klarer å spise det opp kan du prøve å fryse det. Det blir sikkert godt i smoothie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. mai 2014 #9 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg har fryst det mange ganger hvertfall. Putter det i f.eks smoothie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå