Tari Skrevet 16. juni 2004 #41 Skrevet 16. juni 2004 Jeg er prinsippielt imot kaffegjester. Gjester som kun blir invitert til kaffe blir, uansett hvordan man snur og vender på det, annenrangs for meg. Da kan man heller lage en ekstra fest en annen dag med de man ikke hadde råd til å spandere middag på. Å invitere folk til fest kl. 22.30 om kvelden synes jeg er ganske drøyt. Tror neppe jeg hadde gått om jeg ble invitert til noe slikt. Jeg tenker ikke slik overhodet! Jeg har blitt bedt til kaffe mange ganger, og syns det er kjempekoselig at de vil ha meg med.
Tyren Skrevet 16. juni 2004 #42 Skrevet 16. juni 2004 Kjøreplanen vår var sånn: Vielse 14.00 Ankomst festlokalet gjester 15.30 Ankomst festlokalet brudepar 16.15 Middag 16.30 - ferdig ca 19.00 Kaffegjester 20.00 - får servert velkomstdrink og blir møtt av brudepar og toastmaster Kake 21.00 Brudevals 22.00 Var selv invitert som kaffegjest i bryllup 14 dager etter mitt eget og ble sittende og vente i 45 min før middagsgjestene var ferdige.... Det var utrolig lite hyggelig for oss som ventet..... Men synes det er helt ok å bli invitert til kaffe, men hadde nok ikke kommet hvis jeg var invitert til 22.30 om kvelden :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå