AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #42 Skrevet 18. mai 2014 Da jeg jobbet i butikk i gamledager var jeg visst kjent som "hun som alltid smiler" Hva de sier om meg nå vet jeg ikke. Anonymous poster hash: b79fd...a2e
K.B.E Skrevet 18. mai 2014 #43 Skrevet 18. mai 2014 Det som går igjen mest er: Snill, omtenkson, modig, tøff, smart. Vet også folk syns at jeg er/jeg har hørt: -sympatisk -empatisk -morsom -utholdende -kreativ -pliktoppfyllende -flink til å fotografere -sjenert -sosial -rolig -progressiv -hun som nesten alltid vinner i spill
Gjest Ung tøff mann Skrevet 22. mai 2014 #46 Skrevet 22. mai 2014 Blues brothers!!! Everybody needs somebody
Sunbeam Skrevet 22. mai 2014 #47 Skrevet 22. mai 2014 (endret) Jeg har hørt mye rart. Oftest er det "kreativ", "søt", "liten", "petite", "sprudlende", "hyper", "utrolig bra", "omtenksom", "snill", "rolig" og "god". Men jeg har også hørt "ustabil", "gal", "skummel", "overlegen", "kald", "icequeen", "sur", "stille", og "bipolar" Førstnevnte er sagt av de som kjenner meg på et personlig og nært plan. Sistnevnte er sagt av de som har prøvd å igle seg innpå og jeg har avvist blankt pga for store personlighetsforskjeller mellom oss. Endret 22. mai 2014 av Sunbeam
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #48 Skrevet 22. mai 2014 Morsom, livlig, STA, kunnskapsrik/smart (jeg er enig i kunnskapsrik, men det gjør nok at folk feilaktig oppfatter meg som smart), empatisk/snill og lat. Anonymous poster hash: 0a596...491
Gjest Zeitgeist Skrevet 23. mai 2014 #49 Skrevet 23. mai 2014 Positivt: Snill, hjelpsom, pliktoppfyllende, hysterisk morsom, rappkjefta, veldig intelligent (til forskjell fra vanlig intelligent), ramfull av selvironi, vennlig, høflig, tillitsvekkende, "verdens beste psykoterapeut", snartenkt, gjennomtenkt, observant, empatisk, sympatisk, har sterke lederegenskaper, kunnskapsrik, gla'-jente Negativt: Gretten, molefonken, besserwisser, innesluttet, gravalvorlig, asosial, hevngjerrig, lat, tverr, sta, sint, overfølsom, overilende, kverulant, vanskelig, mikro-detalj orientert, materialistisk, hensynsløs, kynisk, hard, usikker, nervøs, selvhevdende, dominant, frekk, bitter Så her sitter jeg da, og vet ikke helt hva slags person jeg er ...
Gjest avocadoen Skrevet 23. mai 2014 #50 Skrevet 23. mai 2014 At jeg ikke er redd for å si det jeg mener, at jeg er snill, søt, morsom osv Sjeldent jeg får høre negative ting.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #51 Skrevet 23. mai 2014 Intelligent/smart/reflektert/klok, omtenksom, morsom, observant, empatisk og kul er de som går igjen. Anonymous poster hash: 8a189...468
bruker_K Skrevet 23. mai 2014 #52 Skrevet 23. mai 2014 grov i ordbruk, negativ, merkelig, sier mye dumt
Gjest Evel Skrevet 23. mai 2014 #53 Skrevet 23. mai 2014 De som gir meg respekt har gode ting å si om meg, fordi jeg gir respekt tilbake. De andre, vel.. Hva tror du?
aquiz Skrevet 23. mai 2014 #54 Skrevet 23. mai 2014 Snill, kreativ, smart og sterk er noen ord som folk beskriver meg som.
Berit Skrevet 23. mai 2014 #55 Skrevet 23. mai 2014 (endret) Hm, hva har jeg egentlig blitt omtalt som.. snill, sunn, naiv, dumsnill, godtroende, høflig, ordentlig, konfliktsky, fanatisk, bokstavelig, idiot, utenksom, sterk, blid, problemfrie, bortskjemte, flink, pliktoppfyllende, ærlig, hjelpsom, hjernedød, pen, klassisk, egen stil, rar, sosial, asosial, punktlig, presis, perfeksjonist, hyggelig, sprek, utavdvendt, introvendt. Føler at mange tenker at alt er lett for blide glade friske heldige meg og at livet mitt egentlig er helt problemfritt. Endret 23. mai 2014 av Berit
makkapakka Skrevet 23. mai 2014 #56 Skrevet 23. mai 2014 ser så snill ut men er jævli bestemt under huden..
Gjest avocadoen Skrevet 23. mai 2014 #57 Skrevet 23. mai 2014 grov i ordbruk, negativ, merkelig, sier mye dumt Er det seriøst mennesker som sier til deg at du er merkelig og sier mye dumt? jeg kunne aldri sagt noe sånt til noen.
bruker_K Skrevet 23. mai 2014 #58 Skrevet 23. mai 2014 Er det seriøst mennesker som sier til deg at du er merkelig og sier mye dumt? jeg kunne aldri sagt noe sånt til noen. jaa... Jeg sier mye dumme og merkelige ting. Spøker om ting som folk tar som fornærmelser. Mange som er bekjente, som har sagt det til mine venninner. Har noen venner som har sagt til meg at jeg er rar, og har en veldig spesiell personlighet, og det er derfor ikke alle liker meg.. x)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå