Gå til innhold

Hva sier mennesker om deg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg jobbet i butikk i gamledager var jeg visst kjent som "hun som alltid smiler" :nigo:

Hva de sier om meg nå vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: b79fd...a2e
Skrevet

Det som går igjen mest er: Snill, omtenkson, modig, tøff, smart.

Vet også folk syns at jeg er/jeg har hørt:

-sympatisk

-empatisk

-morsom

-utholdende

-kreativ

-pliktoppfyllende

-flink til å fotografere

-sjenert

-sosial

-rolig

-progressiv

-hun som nesten alltid vinner i spill

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

At jeg har tørr humor.

Gjest iGirl
Skrevet

At jeg har tørr humor.

Blues brothers!!! :danse:

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Blues brothers!!! :danse:

Everybody needs somebody :kul:

Skrevet (endret)

Jeg har hørt mye rart. Oftest er det "kreativ", "søt", "liten", "petite", "sprudlende", "hyper", "utrolig bra", "omtenksom", "snill", "rolig" og "god". Men jeg har også hørt "ustabil", "gal", "skummel", "overlegen", "kald", "icequeen", "sur", "stille", og "bipolar" :fnise:

Førstnevnte er sagt av de som kjenner meg på et personlig og nært plan. Sistnevnte er sagt av de som har prøvd å igle seg innpå og jeg har avvist blankt pga for store personlighetsforskjeller mellom oss.

Endret av Sunbeam
AnonymBruker
Skrevet

Morsom, livlig, STA, kunnskapsrik/smart (jeg er enig i kunnskapsrik, men det gjør nok at folk feilaktig oppfatter meg som smart), empatisk/snill og lat.

Anonymous poster hash: 0a596...491

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Positivt: Snill, hjelpsom, pliktoppfyllende, hysterisk morsom, rappkjefta, veldig intelligent (til forskjell fra vanlig intelligent), ramfull av selvironi, vennlig, høflig, tillitsvekkende, "verdens beste psykoterapeut", snartenkt, gjennomtenkt, observant, empatisk, sympatisk, har sterke lederegenskaper, kunnskapsrik, gla'-jente

Negativt: Gretten, molefonken, besserwisser, innesluttet, gravalvorlig, asosial, hevngjerrig, lat, tverr, sta, sint, overfølsom, overilende, kverulant, vanskelig, mikro-detalj orientert, materialistisk, hensynsløs, kynisk, hard, usikker, nervøs, selvhevdende, dominant, frekk, bitter

Så her sitter jeg da, og vet ikke helt hva slags person jeg er ...

Gjest avocadoen
Skrevet

At jeg ikke er redd for å si det jeg mener, at jeg er snill, søt, morsom osv :) Sjeldent jeg får høre negative ting.

AnonymBruker
Skrevet

Intelligent/smart/reflektert/klok, omtenksom, morsom, observant, empatisk og kul er de som går igjen.

Anonymous poster hash: 8a189...468
Skrevet

grov i ordbruk, negativ, merkelig, sier mye dumt :)

Skrevet

De som gir meg respekt har gode ting å si om meg, fordi jeg gir respekt tilbake. De andre, vel.. Hva tror du? ;)

Skrevet

Snill, kreativ, smart og sterk er noen ord som folk beskriver meg som. :)

Skrevet (endret)

Hm, hva har jeg egentlig blitt omtalt som..

snill, sunn, naiv, dumsnill, godtroende, høflig, ordentlig, konfliktsky, fanatisk, bokstavelig, idiot, utenksom, sterk, blid, problemfrie, bortskjemte, flink, pliktoppfyllende, ærlig, hjelpsom, hjernedød, pen, klassisk, egen stil, rar, sosial, asosial, punktlig, presis, perfeksjonist, hyggelig, sprek, utavdvendt, introvendt.

Føler at mange tenker at alt er lett for blide glade friske heldige meg og at livet mitt egentlig er helt problemfritt.

Endret av Berit
Skrevet

ser så snill ut men er jævli bestemt under huden..

Gjest avocadoen
Skrevet

grov i ordbruk, negativ, merkelig, sier mye dumt :)

Er det seriøst mennesker som sier til deg at du er merkelig og sier mye dumt? :klo: jeg kunne aldri sagt noe sånt til noen.

Skrevet

Er det seriøst mennesker som sier til deg at du er merkelig og sier mye dumt? :klo: jeg kunne aldri sagt noe sånt til noen.

jaa... Jeg sier mye dumme og merkelige ting. Spøker om ting som folk tar som fornærmelser. Mange som er bekjente, som har sagt det til mine venninner. Har noen venner som har sagt til meg at jeg er rar, og har en veldig spesiell personlighet, og det er derfor ikke alle liker meg.. x)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...