Gå til innhold

Hva sier mennesker om deg?

Anbefalte innlegg

Gjest lillelarve
Skrevet

Snill, fleksibel, omsorgsfull, morsom, sjenert, snakkesalig, forvirret, stille, glemsk, klumsete. Mye rart fra forskjellige folk. Folk har tydeligvis ulikt syn på meg, hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlig, morsom,skravlete,kreativ, utadvendt,arbeidssom og sterk

Bråsint, surrete,utålmodig,ukonsentrert,klønete.

Skrevet

Vanskelig å si, ettersom jeg ikke er veldig synsk av meg. Og jeg tror ikke jeg har godt av å vite alt folk sier om meg heller :P

Skrevet

på et russetreff for ikke så lenge siden møtte jeg igjen noen barndomsvenner jeg ikke har sett på lenge, men som jeg er venn med på facebook. da fikk jeg høre fra hun ene at jeg "er SÅ UTROLIG KUL!!"

hun og de andre jeg var med brukte en god stund på å fortelle om hvor kul og "mystisk" jeg var på facebook, det var litt av en confidence boost! :fnise:

så det er kanskje det folk som bare har sett meg på facebook tenker?

samtidig har jeg slitt mye med angst og går fortsatt rundt med en liten stemme i hodet som sier at alle synes jeg er en slitsom og ekkel taper.

hva folk EGENTLIG mener om en er veldig vanskelig å vite, for det er som regel ikke ting man sier til hverandre, enten det er fint eller ikke!

• Liker 1
Gjest heihade
Skrevet

Har fått høre at jeg er lojal, tilgivende, god venn, skummel, en gribb, en gåte, ærlig. Mye rart i grunn.

AnonymBruker
Skrevet

Morsom å være sammen med. Jobber hardt. Hjelpsom.Inspirerende. En person folk ytrer ønske om å få jobbe med.

Her jeg bor kjenner jeg få, og er mye alene. Følr ingen liker meg. Stikk imot hva de sier på jobb

Anonymous poster hash: b4a48...ac8
Skrevet

Av folk jeg kjenner går det i:

- stille og rolig

- er visst en vandrende apotekviter og sykdoms/plageviter :fnise:

- snill

- lojal

- til å stole på

- tålmodig

- observerende

- kattehvisker

- hissig

- god og lett å snakke med

Skrevet

Folk sier jævla mye rart. Jeg er ikke så veldig opptatt av å bli likt.

Skrevet

At jeg er kreativ, tøff, litt rar, snill, smart, rocka, søt, vittig, glad, lett å være sammen med, har godt humør, er sprudlende, stille, sjenert, livlig, rolig, utholdende, sta, overraskende voldsom til å være så avbalansert og rolig, jordnær mm.

- Alt etter hvem det er som snakker.

Skrevet

At jeg har en tendens til å rette på folk sine ordfeil. Og at jeg spør snåle spørsmål.

Skrevet

at jeg er barnslig, noen kaller meg bimbo selv om jeg ikke er det, hølytt, at jeg er tynn som en stilk og at jeg bortkjemt og lat

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg får høre at jeg er dedikert og målbevisst. Når jeg først bestemmer meg for noe som gjennomfører jeg det alltid.

Spesielt kjekt å få den tilbakemeldingen av sjefen :)

AnonymBruker
Skrevet

Vimsete
Søt
Tilsynelatende uskyldig
Morsom

Anonymous poster hash: e532e...b0f
Skrevet

Jeg tar alt jeg får høre med en klype salt, ikke alle opplever meg på samme måte, det kommer ann på øyet som ser. Det omtrent alle har sagt, er at de er glad de har en venn de kan stole på, som ikke sier ting videre. Jeg setter pris på at de setter pris på det :)

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Vet ikke. Nå for tiden hører jeg lite,og det jeg tror andre mener er som regel negativt.

Det jeg har hørt før er at jeg er stille,beskjeden,noen har sagt at jeg er hissig mens andre sier at jeg er veldig rolig,at jeg er overlegen,snill og noe av det stemmer jo,men ikke alt.

Tror det kan være ganske vanskelig å tolke meg,og at folk misforstår meg ganske ofte. Det er jo ganske forståelig det da.

Skrevet

Det er vel mye som er blitt sagt opp gjennom årene, men det jeg husker best er:

• Sta (den har jeg fått høre hele livet)
  • Rar (blir også ofte nevnt)
  • Pirkete
  • Nærtagende
  • Sytete
  • Pliktoppfyllende
  • Intelligent
  • Motbydelig (jada jeg har fått den karakteristikken ansikt til ansikt en gang)
  • Flink
  • Sinna/hissig

Lett blanding, med andre ord. Tror faktisk mesteparten stemmer også, med unntak av "motbydelig". Den går jeg ikke helt med på.

Skrevet (endret)

"Jeg trodde du var skikkelig bitch" er en fast gjenganger.

Ser tydeligvis veldig overlegen og frekk ut, så folk blir veeeldig overrasket over hvor hyggelig jeg er, haha :laugh:

Denne får jeg også...

En av de som i dag er en av mine nærmeste venner turte ikke å snakke til meg første uka av semesteret, fordi hun trodde jeg var en skikkelig bitch. :rodme:

Endret av Apocalypse
Skrevet (endret)

Det spørs helt hvor jeg er. I usa er jeg utadvedt, hyggelig, kjærlig, snill, fleksibel og omtenksom.

Hjemme i Norge, mener folk jeg er sjenert, hyggelig, snill og fleksibel.

i følge kjæreste kan jeg legge til: utålmodig bitch.

(Verbalt aggressiv i trafikken)

Endret av dillyduzit
Skrevet

Hm, etter det JEG har hørt (vet jo aldri hva som blir sagt bak ryggen din) så er jeg blid, gal, vill, tomboy, utadvent, veldig snill og lett å bli kjent med.

Ellers, førsteinntrykket av meg er vel .. spesiell, overlegen. Men det er vel pga tatoveringer og piercinger.. Og stilen. Mange som sier de fikk seg en overraskelse hvor snill og søt jeg var utifra det harde utseendet :laugh:

Gjest fotballflue
Skrevet (endret)

Provoserende, rar, snill, lett å snakke med, høylytt OG sjenert faktisk, blid og ærlig. Folk har mye forskjellige oppfatninger av meg visstnok :)

Endret av fotballflue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...