AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Hei:) Jeg skal ikke prøve å gjøre dette så langt som mulig, så jeg begynner like greit med en gang. Jeg var på besøk i Oslo for litt siden, fordi hele familien skulle i en bursdag. Hilste jo på mange forskjellige, men så var det en som var 3 år eldre enn meg som jeg følte jeg hadde et ekstra godt øye til. Følte på en måte han hadde det til meg også, men det er dette jeg er så usikker på. Husker at når vi hilste på hverandre og han sa navnet sitt, holdt han godt tak i hånda mi og så meg lenge inn i øynene, gav liksom ikke slipp med en gang. Så skulle han gå litt tidligere enn oss andre, og da sa han "hyggelig å hilse på dere" men han så sånn på meg når han sa det, og smilte. Da han var på vei ut merket jeg også at han så mot meg, men dumme meg så såklart ikke tilbake, merket bare han at han så. Har ikke møtt han etter det, da dette var første gang jeg så ham. Kjenner han jo ikke godt nok til å vite mye om ham heller.. Etter hele denne episoden har jeg ikke klart å glemme ham. Og om han i det hele tatt husker meg har jeg ingen anelse om. Har funnet ham på facebook, men jeg tør ikke å legge ham til!! Hvor "creepy" er det ikke å legge til en du egentlig kun skal vite fornavnet på!? Eller? Hva hadde dere tenkt om noen du ikke kjenner noe særlig godt hadde lagt deg til? Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, og jeg er fullt klar over at det er tåpelig å tenke så mye på en jeg ikke kjenner. Han hadde bare en så god personlighet, den lille tiden jeg fikk møtt ham. Vil vel egentlig høre litt fra andre, om dere noen gang har hatt det sånn? Eller hva dette er for noe? Og såklart tips ang. facebook, hehe.. er det sosialt akseptert? Anonymous poster hash: 2e1f3...824
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Hadde absolutt sendt en venneforespørsel.Anonymous poster hash: a5043...6fb
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Takk for svar. :-) Noen flere som vil hjelpe en usikker og forvirret en?? Anonymous poster hash: 2e1f3...824
Purple Diamond Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Flere som har lagt meg til, selv om jeg ikke har kjent dem noe særlig før. Send han en forespørsel, du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå