Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, blir folk overrasket når det blir kjent med deg? Nå er det nemlig slik at folk som regel blir overrasket når det blir kjent med meg. På utsiden er jeg ganske feminin og ser ut som et typisk pen jente, men personligheten min er ganske annerledes. Jeg er temmelig sær, litt småquirky, innadvendt og har interesser som folk ser på som litt "sære" ettersom det er ganske avansert, og jeg legger merke til når folk blir overrasket. Føler selv at personligheten og utseendet mitt ikke passer sammen overhodet, og i blant er gøy å se reaksjonene.

Anonymous poster hash: 35b5a...ef5
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

:-D

Ja !:-). Jeg ser virkelig ikke sånn ut,men jeg er en ydmyk sjel faktisk.

Så folk er ofte "redd"meg. Så er jeg egentlig veldig hyggelig :)D

Skrevet

Ja, folk tror ofte jeg er litt bitchy. Noe jeg også kan bli oppfattet som da jeg er ganske direkte. Jeg er derimot en veldig god venn hvis du bare gir meg en sjanse. Har fått høre at folk har vært litt redd meg. Hva det er å være redd for vet jeg egentlig ikke, men folk endrer fort mening så fort vi har blitt kjent :)

Skrevet (endret)

Ja, folk tror ofte jeg er litt bitchy. Noe jeg også kan bli oppfattet som da jeg er ganske direkte. Jeg er derimot en veldig god venn hvis du bare gir meg en sjanse. Har fått høre at folk har vært litt redd meg. Hva det er å være redd for vet jeg egentlig ikke, men folk endrer fort mening så fort vi har blitt kjent :)

Du høres ut som en person jeg kunne blitt venn med. Når folk tror du er bitchy, tenker jeg at du er en ærlig, åpen og som du skriver, direkte person. Jeg setter utrolig stor pris på ærlighet, bare sånne ting som at bestevennen min sier at jeg faktisk ikke kan gå slik på håret, jeg kan ikke ha den kjolen på meg osv. Jeg er sikker på at jeg hadde likt deg :-)

Jeg fremstår som veldig utadvendt, lykkelig, classy og elegant. Er faktisk veldig innadvendt, tvinger meg selv til å prate med folk for å ikke miste kontakten med bekjente og venner. Er heller ikke lykkelig, men det er på bedringens vei!

Edit: manglet noe i teksten

Endret av Crystallized
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er litt sånn What You See Is What You Get. Folk blir sjelden overraska...

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Du har selvtillit. Mange er redd det :-)

AnonymBruker
Skrevet

Folk ser på meg som ganske sjenert av en eller annen grunn.. Men er egentlig ikke det i det hele tatt når man blir kjent med meg. Har kraftige meninger og ikke redd for å dumme meg ut. Er bare at jeg ikke tar så stor plass i store forsamlinger og liker heller å lytte til andre enn å overkjøre alle med engang. Har faktisk opplevd mange ganger at folk blir overrasket over hvem jeg egentlig er, og det er i grunn ganske morsomt :lur:

Anonymous poster hash: f1f2c...b29
Skrevet

Du høres ut som en person jeg kunne blitt venn med. Når folk tror du er bitchy, tenker jeg at du er en ærlig, åpen og som du skriver, direkte person. Jeg setter utrolig stor pris på ærlighet, bare sånne ting som at bestevennen min sier at jeg faktisk ikke kan gå slik på håret, jeg kan ikke ha den kjolen på meg osv. Jeg er sikker på at jeg hadde likt deg :-)

Jeg fremstår som veldig utadvendt, lykkelig, classy og elegant. Er faktisk veldig innadvendt, tvinger meg selv til å prate med folk for å ikke miste kontakten med bekjente og venner. Er heller ikke lykkelig, men det er på bedringens vei!

Tusen takk, det var veldig hyggelig å høre :biggrin: Jeg er veldig opptatt av å være ærlig med vennene mine, og jeg forventer det samme tilbake. Vet om flere som bare sier det folk vil høre, og det syns jeg ikke noe om.

Håper du blir mer lykkelig etter hvert. Husk å gjøre det du har lyst til her i livet. Ikke bruk tid på ting som gjør deg ulykkelig :) Forstår at det er viktig å opprettholde kontakt med familie og kjente, men det er også viktig å huske og være den man vil være!

Du har selvtillit. Mange er redd det :-)

Ja, mulig det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går en hårfin grense mellom å være veldig direkte og bli oppfattet som innbilsk og brautende.Jeg har også god selvtillit og har hørt at jeg kan virke arrogant. Jeg har med årene tonet ned uttrykket mitt noe vil jeg påstå selv. Tenker mer før jeg snakker og lytter mer enn jeg gjorde før. Lar gjerne den jeg møter få snakke mest. Hadde muligens også et større markeringsbehov før.

Men uansett hvor nedtonet vi er så vil vi jo alltid bli sett på med forskjellige øyne hver gang vi møter noen. Kommer litt an på dagsformen til den du møter og deg selv også selvsagt. Noen ganger unngår jeg visse mennesker og andre ganger oppsøker jeg dem og samtalen glir lett. Noen har jeg måtte bruke lengre tid på å bli kjent med for det er ikke alltid første inntrykk stemmer.

Jeg har som en regel for meg selv å alltid gi folk en sjanse til om jeg ikke nødvendigvis liker vedkommende med en gang. Og jeg tror nok noen har måttet gi meg noen sjanser også.Men sånn er det vel det skal være? Vi gir og tar. :kristin:

Anonymous poster hash: f81be...308
Gjest Blomsterert
Skrevet

Det går en hårfin grense mellom å være veldig direkte og bli oppfattet som innbilsk og brautende.Jeg har også god selvtillit og har hørt at jeg kan virke arrogant. Jeg har med årene tonet ned uttrykket mitt noe vil jeg påstå selv. Tenker mer før jeg snakker og lytter mer enn jeg gjorde før. Lar gjerne den jeg møter få snakke mest. Hadde muligens også et større markeringsbehov før.

Men uansett hvor nedtonet vi er så vil vi jo alltid bli sett på med forskjellige øyne hver gang vi møter noen. Kommer litt an på dagsformen til den du møter og deg selv også selvsagt. Noen ganger unngår jeg visse mennesker og andre ganger oppsøker jeg dem og samtalen glir lett. Noen har jeg måtte bruke lengre tid på å bli kjent med for det er ikke alltid første inntrykk stemmer.

Jeg har som en regel for meg selv å alltid gi folk en sjanse til om jeg ikke nødvendigvis liker vedkommende med en gang. Og jeg tror nok noen har måttet gi meg noen sjanser også.Men sånn er det vel det skal være? Vi gir og tar. :kristin:

Enig i mye her. Men den hårfine grensa er din idé! Du VAR sikkert brautende.

Skrevet

Jeg kan i hvertfall se for meg at folk blir litt overrasket etterhvert ut i fra førsteinntrykket!

Jeg er kjempesjenert i starten og veldig usikker på meg selv. Tør liksom ikke å by på meg selv eller slippe meg løs… fram til jeg blir varm i trøya. Blant de jeg kjenner godt er jeg tullete, gal og eelsker og ha det gøy! Snakker mye gjør jeg og.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har fått høre flere ganger at folk blir overrasket når de blir kjent med meg fordi jeg er ganske jålete og feminin- har typisk draget på menn. AV den grunn har jeg fått høre at folk tror jeg er stylist, modell, flyvertinne eller jobber i parfymeri!! mange har også sagt når de ble kjent med meg at jeg virker selvsikker og tøff. Sannheten er at jeg jobber som forsker og har temmelig radbrukken selvtillit, av ulike årsaker opp gjennom oppveksten. Er fryktelig usikker på meg selv sosialt. Men ikke faglig.

Anonymous poster hash: d0e9a...a95
Skrevet

Får alltid høre at jeg ikke er slik førsteinntrykket tilsier!

Når jeg først møter noen er jeg kjempesjenert og stille, men når man blir kjent med meg snakker jeg mye, er høylytt og ikke redd for å drite meg ut. Jeg er veldig åpen og kan snakke om alt med hvem som helst, så de fleste blir nesten litt sjokkert når de blir kjent med meg :)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Lykke til :-) du er en fin person.

Skrevet

Dere mennesker her på KG gjør meg glad <3

Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Ja, jeg merker folk blir overrasket. Men folk tar ofte feil av meg, avhengig av dagsform eller situasjon kan jeg virke både innadvendt og utadvendt, se søt/snill ut eller se litt skummel ut, virke arrogant eller virke beskjeden osv. Så putter de meg i den ene eller andre båsen, og finner etterhvert ut at jeg egentlig er litt av alt.

Som ung dame så havner man jo litt i en bås bare pga det også, imens yrket mitt og mange av mine interesser kræsjer med det folk har fått for seg at er typisk for unge damer.

Og går man i litt sorte klær og liker rock så blir de overrasket når det kommer frem at man også liker Justin Timberlake, er man jålete så er det rart man ser på tippekampen, er man akademiker så er det rart man leser sladderblader. Osv.

Jeg tror nesten de aller fleste mennesker vil overraske om du er for rask med å sette dem i en bås, folk flest har flere sider enn man tror med en gang.

Skrevet

Ja, men jeg vet ikke helt hvorfor de blir så overrasket. :vetikke:

Skrevet

Jeg virker veldig kald og streng og sur utad slik at folk kanskje er litt forsiktig med å bli kjent med meg, men når man lærer meg å kjenne er jeg ikke sånn i det hele tatt! Bare virker veldig seriøs i stemme/ansiktsuttrykk når jeg er helt nøytral! :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen blir sikkert overraska, men det er vel gjerne de som er raske med å sette folk i bås.

Anonymous poster hash: cd60e...909
AnonymBruker
Skrevet

Blomsterert: Ja, ikke umulig jeg var brautende, men jeg har heller aldri påstått at jeg er perfekt. Vi kan ikke like alle, men det er alltid noe godt i alle ( som regel).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...