Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #1 Skrevet 14. juni 2004 tar opp igjen det med å date og møte nye mennsker,det ender så ofte opp i et spill,hva man skal og ikke skal gjøre?? da du var singel eller om du enda er det hvordan likte/liker dere at guttene er? er litt nysgjerrig da jeg er oppi det for første gang og merker jeg blir litt stressa..skjønner ikke helt hvordan jeg skal forholde meg??vil ikke mase heller... hvordan liker dere gutter at jentene er i denne fasen? :oops: sukk ekke lett
Bitte Skrevet 14. juni 2004 #2 Skrevet 14. juni 2004 Enig i at dette er kjempe vanskelig... Men uansett: Til syvende og sist,kan man da ikke være så mange andre enn seg selv! Man må jo få lov til å gjøre det man føler for...passer ikke det den andre parten er det kanskje ikke "ment to be".
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #3 Skrevet 14. juni 2004 sant det,men det er noen ganger man blir litt stressa og ikke helt vet hvordan man takler det. det viktigste er vel å ikke være for pågående? jeg har inntrykk av at det liksom skal være gutta som skal styre båten-jentene kan liksom ikke være den som styrer det litt. kanskje litt dårlig formulert,men men håper du forstod hva jeg mente
Bitte Skrevet 14. juni 2004 #4 Skrevet 14. juni 2004 Joda..skjønner hva du mener. Og jeg er enig i at det virkelig er noe i det du sier. Samtidig er det også greit å vise en viss interesse..sånn at han tror du IKKE er lysten i det hele tatt. Men det skal balanseres - ingen tvil om det!
Arkana Skrevet 14. juni 2004 #5 Skrevet 14. juni 2004 Jeg tror det er vanskelig å bestemme slikt på forhånd. Noen jenter liker at gutten tar kontroll og andre vil dele eller selv være den som tar kontroll. Noen vil dele livshistorier på første date, noen vil ha sex, noen vil vente til de er gift, noen vil se det an litt. Som Bitte sier så kan du egentlig ikke være andre enn den du er, og det er også det beste. Selvsagt trenger du ikke brette ut dine verste egenskaper eller fortelle om broren din som sitter i fengsel eller moren din som er manisk-depressiv sånn med en gang, men ikke gjør deg til noen du ikke er, det slår bare tilbake på deg selv. Det høres ut som en klisjé, men hvis de ikke liker deg for den du er, så kan det være det samme. Følger du med på hva hun sier og kroppsspråket kan det avsløre mye om hva hun synes om deg, hvor interessert hun er og hva hun ønsker videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå