Gå til innhold

Hva hadde dere gjort om dette skjedde på date?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett flere filmer der noen er på date også går f.eks dama på do og når hun er tilbake er daten.. GONE. Er det noen som har opplevd dette? Jeg har skikkelig noia for det, tenk så flaut!

Anonymous poster hash: da7e6...434
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke opplevd det, og har for så vidt heller ikke hørt om andre som har opplevd det. Gjerne mer vanlig i land hvor dating er en større del av kulturen, eks. USA (hvor disse filmene gjerne er fra også?) Men altså, om det hadde skjedd gikk sannsynligvis ikke daten så bra uansett, så tror heller jeg hadde tenkt "good riddance" enn å bli flau.

AnonymBruker
Skrevet

Men tenk om man er på en dyr restaurant da, også har daten stikki av, også må du betale regninga, også har du kanskje ikke nok penger..

Huff blir helt stressa av tanken!

Skrevet

vel jeg har gått på do og forsvunnet etterpå, når doen ligger nær utgangsdøren og daten ikke kan se det..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd, eller hørt om at noen har opplevd på ordentlig. Hadde syns at det var dårlig gjort, men sånn sett er det jo like greit å finne ut at han er en tulling med en gang :-)

Anonymous poster hash: 759bc...21f

Skrevet

Ja, jeg har opplevd det en gang. Han som jeg møtte var veldig useriøs og han feiga ut. Jeg ringte han opp og da innrømte han at han følte seg ikke bra nok. Jeg syns det var merkelig oppførsel men hva kunne jeg gjøre?

Skrevet

Jeg opplevde engang at da jeg var på kino som 15-åring med min første date, at jeg måtte på do og da jeg kom tilbake, satt han og strøk nabojenta på låret :( :(

Uff, 15 år og tidenes kjærlighetssorg.

• Liker 1
Gjest Blyanten
Skrevet

Nei, har ikke opplevd det selv, men må innrømme jeg mange ganger har vært fristet til å stikke av fra dater som ikke har vært så vellykket.

AnonymBruker
Skrevet

vel jeg har gått på do og forsvunnet etterpå, når doen ligger nær utgangsdøren og daten ikke kan se det..

Vet du hva? Du burde skamme deg. Du syns kanskje det er morsomt å skrive ned slike ting, men for alt du vet knuste du hjertet til den stakkars mannen.

Anonymous poster hash: 63845...733

• Liker 5
Skrevet

Syns ikke noe om sånt. Utrolig frekt. Kjipt at enkelte ikke har baller nok til å si ifra, men heller velger å stikke av.

AnonymBruker
Skrevet

Men tenk om man er på en dyr restaurant da, også har daten stikki av, også må du betale regninga, også har du kanskje ikke nok penger.. Huff blir helt stressa av tanken! Anonymous poster hash: da7e6...434

Men du går da vel ikke ut og spiser uten å ha råd til å ta regninga?

Anonymous poster hash: e6211...f16

AnonymBruker
Skrevet

Så du tar med deg penger selv om daten din sier at han vil spandere middag på deg, sånn i tilfelle han skulle stikke av?

Skrevet

Så du tar med deg penger selv om daten din sier at han vil spandere middag på deg, sånn i tilfelle han skulle stikke av?

Jeg har alltid med meg bankkortet når jeg drar ut. Har ikke nesten alle det?

Skrevet (endret)

Man tar vel med nok til sin egen del, men* ikke til begge?

Endret av cocoon
Skrevet

Man kan ha råd til mat til seg selv, men ikke for to personer.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom det skjer kan du betale for din mat og drikke, og forklare situasjonen regner jeg med? Ingen som kan kreve at du betaler for en som har stukket av vel :vetikke:

Anonymous poster hash: f5545...b7a
AnonymBruker
Skrevet

Dersom det skjer kan du betale for din mat og drikke, og forklare situasjonen regner jeg med? Ingen som kan kreve at du betaler for en som har stukket av vel :vetikke:

Anonymous poster hash: f5545...b7a

Men tror dere ikke restauranten driter i det, de må jo ha penga sine? Hm jeg håper aldri dette skjer meg altså, isåfall skal jeg nevne det i denne tråden! Tror ikke jeg tør å dra på date igjen.

Skrevet

Utrolig umoden oppførsel i så fall. Om man er på en date og merker at kjemien ikke er der,

så kan man vel oppføre seg skikkelig allikevel, og avslutte date`n på en ordentlig måte,

som venner!

• Liker 1
Skrevet

Det hadde aldri falt meg inn å gjøre noe sånt. Jeg har vært på date og følt meg ukomfortabel men har klart å holde ut gjennom det meste.

I verste fall takker man for seg og drar på en voksen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...