Gjest Dalma Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Jeg vil flytte til USA og da trenger man oppholdstillatelse, men det får jeg neppe med mindre jeg gifter med med en amerikaner. Så, hvor finner man amerikanske menn, og har noen tips til hvordan man kan få dem på kroken?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 I Amerika. Når du kommer dit, still deg på et lugubert gatehjørne i minimalt med klær. Anonymous poster hash: 5860d...cf9 3
Gjest BettyBoop Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Jeg vil flytte til USA og da trenger man oppholdstillatelse, men det får jeg neppe med mindre jeg gifter med med en amerikaner. Så, hvor finner man amerikanske menn, og har noen tips til hvordan man kan få dem på kroken? Om du flytter dit så skal det ikke være så vanskelig å finne de. Men altså synagoger og kirker er fine steder. Amerikanerne bruker det like godt som sjekkesteder, wannabereligiøse som de er. 1
Gjest Dalma Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Har ikke tid til å dra til Amerika. Noen nettsider? Vet om OKCupid.
Gjest Dalma Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Om du flytter dit så skal det ikke være så vanskelig å finne de. Men altså synagoger og kirker er fine steder. Amerikanerne bruker det like godt som sjekkesteder, wannabereligiøse som de er. Har ikke oppholdstillatelse, det er jo nettopp derfor jeg må gifte meg med en. Men synagoger og kirker noteres!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Du får sette inn ei annonse da at du søker etter en amerikaner Anonymous poster hash: e09b4...a87
Gjest Dalma Skrevet 14. mai 2014 #7 Skrevet 14. mai 2014 Du får sette inn ei annonse da at du søker etter en amerikaner Anonymous poster hash: e09b4...a87 Hvor? Har spesifisert søket til amerikanere på OKC, men finner bare sånne som vil flytte til Norge.
Gjest Tris Skrevet 14. mai 2014 #8 Skrevet 14. mai 2014 Var det ikke noen som skrev at det var mange amerikanere i Stavanger?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #9 Skrevet 14. mai 2014 Jeg vil flytte til USA og da trenger man oppholdstillatelse, men det får jeg neppe med mindre jeg gifter med med en amerikaner. Så, hvor finner man amerikanske menn, og har noen tips til hvordan man kan få dem på kroken? Hvis du gifter deg med en amerikansk mann bare for å få opphold, og dette blir oppdaget- så er på hue og rævva ut av landet for evigheten. Du kan jo prøve deg her: http://www.americanhusband.net/register.phpAnonymous poster hash: 8a971...cab 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #10 Skrevet 14. mai 2014 amerikanse magasiner/aviser? Eller sjekke opp om de skal ha et sjekke program sønner av Norge igjenn Anonymous poster hash: e09b4...a87
Gjest Anastasia Skrevet 14. mai 2014 #11 Skrevet 14. mai 2014 Dra på Red Rooster i Nashville. En harry bar med masse hotte mannfolk! Jeg skal dit snart ts, kan ta med noen til deg
Gjest Dalma Skrevet 14. mai 2014 #12 Skrevet 14. mai 2014 Hvis du gifter deg med en amerikansk mann bare for å få opphold, og dette blir oppdaget- så er på hue og rævva ut av landet for evigheten. Du kan jo prøve deg her: http://www.americanhusband.net/register.phpAnonymous poster hash: 8a971...cab Mann har jeg tenkt meg uansett, så at en amerikaner medfører oppholdstillatelse blir bare en bonus. Dra på Red Rooster i Nashville. En harry bar med masse hotte mannfolk! Jeg skal dit snart ts, kan ta med noen til deg
Gjest Tris Skrevet 14. mai 2014 #13 Skrevet 14. mai 2014 Reis en tur til New York eller til hjem byen til hun du har på profilen din?
Gjest Anastasia Skrevet 14. mai 2014 #14 Skrevet 14. mai 2014 Var det ikke noen som skrev at det var mange amerikanere i Stavanger? I Oslo og. Er bare å henge på nærmeste irske pub, det. F.eks Dubliner.
Gjest Tris Skrevet 14. mai 2014 #15 Skrevet 14. mai 2014 I Oslo og. Er bare å henge på nærmeste irske pub, det. F.eks Dubliner. I Stavanger var det pga oljen eller? Og Oslo pga?
Gjest Anastasia Skrevet 14. mai 2014 #17 Skrevet 14. mai 2014 I Stavanger var det pga oljen eller? Og Oslo pga? Stemmer, mange amerikanere som jobber i Stavanger pga oljå. I Oslo er det pga det er mange internasjonale firmaer her. 1
Gjest Dalma Skrevet 14. mai 2014 #18 Skrevet 14. mai 2014 Hjelper også å henge på amerikanske forum. Det har jeg ikke tenkt på! Tips til forum?
Fiolinisten Skrevet 14. mai 2014 #19 Skrevet 14. mai 2014 Det har jeg ikke tenkt på! Tips til forum? Bare å bruke google det. Jeg henger bare på forum for spesielt interesserte.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #20 Skrevet 14. mai 2014 Det har jeg ikke tenkt på! Tips til forum? Søsteren min møtte en amerikaner på WoW. Men det er litt sært da.. de var sammen i 2 år men hun dumpa han pga hun ikke så en framtid. Anonymous poster hash: 243f5...da9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå