Alise84 Skrevet 14. mai 2014 #1 Del Skrevet 14. mai 2014 Ser jeg har klart å få noen sminkeflekker på en bunadskjorte av lin. Noen som vet hvordan jeg får fjernet flekkene?? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 14. mai 2014 #2 Del Skrevet 14. mai 2014 Går det ikkje vekk i koking? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 14. mai 2014 #3 Del Skrevet 14. mai 2014 Prøv å gni det inn med zalo, for så å vaske som normalt. Zalo tar vanligvis sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blyanten Skrevet 16. mai 2014 #4 Del Skrevet 16. mai 2014 Pleier å gni vekk malingsflekker i klærne mine med grønnsåpe, vet ikke om det funker på sminke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalinka85 Skrevet 16. mai 2014 #5 Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg pleier å vaske skjorta rett etter bruk. Å så er jeg forsiktig med den, kliner ikke sminke utover. Og så bruker jeg å skjekke den noen dager før jeg skal bruke den. En linskjorte til min bunad koster 6500 kr ny, jeg tar vare på min, det burde du også. Skjødesløst å henge den bort uten å skjekke tilstanden og vaske den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 16. mai 2014 #6 Del Skrevet 16. mai 2014 BioTex flekkfjernersprayen er veldig snill mot stoffet mens den tar knekken på flekkene. Brukte den på skjorta mi i fjor da jeg ikke fikk vasket vekk svetteflekken som hadde satt seg på innsiden av kragen. Funket som bare juling og skjorta ble like fin igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå