Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle gi jenta i mitt liv et smykke av en nøkkel, som skal symbolisere at hun eier nøkkelen til mitt hjerte. Men jeg har litt problemer med å velge hvilket smykke. Jeg har kommet over denne siden; http://www.chanti.no/Noekkel_anheng_i_rodinert_sterlingsoelv|85177#P-Former-Noekler og har sett litt på denne http://www.chanti.no/Noekkel_anheng_i_rodinert_sterlingsoelv|85177#Noekkel_hjerteanheng_i_9_karat_hvitt_gull|163102. Var den pen nok? Har også lyst til å gravere navnet mitt bak denne, hvor mye koster det?

Anonymous poster hash: d1a09...9ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at linken til nøkkelen jeg tenkte på ikke vises, men jeg snakker om den øverste som heter; Nøkkel hjerteanheng i 9 karat hvitt gull til 536,-

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig for oss å si hva hun liker.. Se/tenk på hva slags kjeder hun bruker. Bruker hun enkle kjeder, er er det mye diameter? Jeg synes begge var fine, og en veldig romantisk gave.

Så forresten en nøkkel hvor det og hang ethjerte der du kan gravere bokstavene deres. A & B ff.eks. Den var litt tøffere i stilen enn de andre.

Lykke til. Men hun blir nok kjempeglad uansett. Hvilken anledning?

Anonymous poster hash: cda4a...a5e

AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten se hva hun pleier å bruke, pleier hun å bruke store eller små smykker? Er hun glad i diamanter? :) Hadde det vært meg for eksempel, hadde ikke det nøkkelsmykket du refererer til falt i smak.

Anonymous poster hash: 6e256...fb5
AnonymBruker
Skrevet

Gaven er i anledning en unnskyldning, og et symbol på at jeg vil dele livet med henne. Giftering ville jo klart vært bedre, men vi tar dette først. Hun synes hvitt gull/sølv er penest, men bruker skjelden smykker. Det blir derfor mer symbolisk. Kan dere gi meg en link på hva dere synes er penest da? Feks det med nøkkel og hjerte

Gjest Pheel
Skrevet

Jeg liker enkle smykker uten mye bling og ville gått for nr. 3 i første linken der, med en tynn og enkel lenke til.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått for det for 536 :) Likte det best. Men nå er jeg glad i bling og.

Anonymous poster hash: 1be89...365

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...