Gå til innhold

slankemat for matallergikere

aowi

Anbefalte innlegg

Noen som har linker til sider for oss som ikke tåler nøtter, eple, gulerøtter osv osv osv osv osv...... men som vil slanke oss for d :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sjekket alle oppskriftene, men på Meny har de en del allergioppskrifter som kanskje kan være av interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur på biblioteket og spør etter kokebøker for matallergikere, der finer du masse oppskrifter som også er mager mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar! måtehold og trim er jeg flink til.. er bare at maten blir litt ensformig og kjedelig....

de fleste allergioppskrifter tar for seg de med egg, melk og gluten allergi... ikke oss som har den andre :-? (sånn som oppskriftene på meny :wink: )

jaja på biblioteket har jeg ikke funnet stort for oss nøtte/grønnsak/frukt allergikere men tar gjerne i mot forslag om noen har gode råd på bøker :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaja på biblioteket har jeg ikke funnet stort for oss nøtte/grønnsak/frukt allergikere men tar gjerne i mot forslag om noen har gode råd på bøker :rosasmil:

Det har ikke jeg heller....men ga opp letinga for en god stund siden og begynte og prøve meg litt fram selv istede...og synes nå jeg har blitt ganske god på å bytte ut ingredienser slik at jeg kan spise maten jeg lager selv også.... :ler:

Er det spesielle måltider du er på jakt etter eller mer generelt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...