Gå til innhold

Kan jeg vise meg i bikini? Tips til øvelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt spesielt god selvtilitt for å si det slik, og fikk i tillegg for en liten stund tilbake, høre at jeg er lubben... Kjenner at jeg gruer meg til ferien i sommer, og måtte vise meg i bikini!

For det første, hadde dere vist dere i bikini på stranda hvis dere hadde hatt min kropp?

Og har dere forslag til noen styrkeøvelser man kan gjøre hjemme uten særlig utstyr?

post-37809-0-83145700-1400073018_thumb.j

Anonymous poster hash: d7d9b...9ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud..

Hvorfor i all verden skulle ikke du kunne gå i bikini!? :klaske:

• Liker 18
Skrevet

Synes du hadde fin kropp, jeg. Bare å vise seg i bikini det!

Hvis du vil trene kan du laste ned apper f.eks. "Daglig trening" eller se videoer på youtube av forskjellige øvelser.

• Liker 2
Skrevet

Jesus og herrejævel...

du er ikke lubben. Den kroppen der er ingenting å skamme seg over, få på deg bikinien og kom deg på stranda!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke så mye når du har high waist bukse på. Det svarte dekker. Men hvorfor skulle ikke du kunne gå i bikini? Du ser jo helt normal ut.

Anonymous poster hash: 399ee...d6f
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med dere som legger ut sånne bilder? Dere må da vite at dere ser veldig bra ut , og vil ha bekreftelse på det. Sleng på deg bikini og kom deg på stranda.

Anonymous poster hash: faf00...41f
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen, blir helt rørt jeg! :rodmer:

Og til dere som lurer på hvorfor jeg spør om det, så er det ikke for å høste bekfreftelser på noe som helst. Jeg har alltid vært en person som (desverre) tar lett til seg det andre sier, så da jeg fikk høre av en god venn at jeg var lubben begynte jeg å tvile litt på meg selv...

Skrevet

Lubben?? :blink: Tuller du nå? Klart du kan vise deg i bikini!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke lubben, ikke av den tynneste, det ser du nok, men du har ingen ting å være flau over. helt vanlig kropp, bare å ta på seg bikinien :)

Anonymous poster hash: 06735...3a5
Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg skulle likt å slått til personen som kalte deg lubben!

Gjest Chloe87
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen, blir helt rørt jeg! :rodmer: Og til dere som lurer på hvorfor jeg spør om det, så er det ikke for å høste bekfreftelser på noe som helst. Jeg har alltid vært en person som (desverre) tar lett til seg det andre sier, så da jeg fikk høre av en god venn at jeg var lubben begynte jeg å tvile litt på meg selv... Anonymous poster hash: d7d9b...9ed

Det kan ikke være en god venn..
Skrevet

Kjære deg, jenta mi, få på deg bikinien og kom deg ut. Så får du se mennesker i alle slags størrelser og fasonger (derav mange som sikkert kunne ønske de så ut som deg). :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åå, tusen takk snille dere! Jeg kan jo i samme slengen spørre hva som ser best ut av bikini og badedrakt...? :)

Skrevet

Mulig jeg er i det følsomme hjørnet i dag, men jeg får ærlig talt litt vondt av deg. Når du blir eldre kommer du sannsynligvis til å se tilbake og lure på hvorfor du var så hard mot deg selv den gangen. Og lure på hvorfor du ikke så at du så helt fin ut :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg er i det følsomme hjørnet i dag, men jeg får ærlig talt litt vondt av deg. Når du blir eldre kommer du sannsynligvis til å se tilbake og lure på hvorfor du var så hard mot deg selv den gangen. Og lure på hvorfor du ikke så at du så helt fin ut :)

Åh, takk! Det betyr masse å høre det! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Kjære vene, du er jo SLANK. helt flat mage. go strut your stuff.

• Liker 1
Gjest Chloe87
Skrevet

Åå, tusen takk snille dere! Jeg kan jo i samme slengen spørre hva som ser best ut av bikini og badedrakt...? :)Anonymous poster hash: d7d9b...9ed

Bikini. Da får du jo også farge på magen!
Gjest Coolaid
Skrevet

Det er ingen fysisk grunn til at du ikke skal kunne vise deg frem i bikini. Du har en flott kropp. De aller fleste blir hindret av tanker som kommer har vokst seg store fra et ukeblad som forteller dem at de ikke er bra nok.

Bikini er en vinner. Badedrakt er for dem som er gamle eller dem som ukebladene har vunnet over. :fnise:

Gjest Coolaid
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen, blir helt rørt jeg! :rodmer:

Og til dere som lurer på hvorfor jeg spør om det, så er det ikke for å høste bekfreftelser på noe som helst. Jeg har alltid vært en person som (desverre) tar lett til seg det andre sier, så da jeg fikk høre av en god venn at jeg var lubben begynte jeg å tvile litt på meg selv...

Det var vel ikke en så veldig god venn akkurat ?

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være venninna di mente at du kan se kraftig/lubben ut pga hoftene dine og ikke fett? Du har brede hofter øverst, så er lårene smalere under. Kan være hun tenkte på det som lubbent? :vetikke:

Anonymous poster hash: f811e...5d8
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...