AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Hei! Jeg skal på en tur, hvor jeg skal ta natt-toget i ni timer, være en dag i en by, sove på hotell og ta toget klokken 0700, ni timer hjem. Er det noe sunn mat der ute som tåler å bli lagd før jeg drar oppover, og som holder seg i matboks til togturen hjem? Jeg er superblakk, men må ta denne turen pg holde igjen på det jeg kan Anonymous poster hash: 30ff3...85a
Sølvrosen Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Hardkokte egg, en tube kaviar og grove rundstykker. Rundstykkene kan du kanskje kjøpe i byen du skal til, eller du kan ta de med hjemmefra. Tubeost holder seg også bra, det samme gjør salami. Litt agurk kan friske opp maten litt. Noe frukt. Nok vannflasker, for du kan ikke fylle flaskene på toget og kjøpevann på tog er dyrt. Husk å ta med kniv.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Burgere fra McDonald's holder seg i hvert fall lenge. Det er ikke SÅ usunt i seg selv heller, da, så lenge man holder seg unna brus og pommes frites.Anonymous poster hash: a5e5e...2e0
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Kalkunskinke på boks (type som ligner på BOG-skinke). Kan ha salat med grønnsaker som tåler romtemperatur. Kokt pasta feks hvis du vil ha pastasalat. Du kan også fryse yoghurt/ skyr e.l. og ta den ut rett før du reiser så holder den seg fin lenge. Fiskekaker tåler også litt temp! tunfisk? Egg som sølvrosen nevner Anonymous poster hash: 72dc3...264
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Polarbrød eller knekkebrød, så tar du med sånne porsjonspakninger med makrell i tomat. Epler, bananer. Jeg har gjerne laget lapskaus som jeg tar med meg i en boks, syns det smaker helt greit lunka/kaldt. Anonymous poster hash: 812b6...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå