AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Kunne du vært sammen med en som har sittet i fengsel i et år eller mere? Anonymous poster hash: a7254...878
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Kommer helt an på årsaken, hvor lenge det er siden, om vedkommende fortsatt er kriminell, osv. I utgangspunktet vil jeg si nei, men vet at virkeligheten ikke er så sort-hvit. Hvis jeg hadde forelsket meg i en fantastisk mann som i sin ungdom satt inne på grunn av f.eks. narkotika, og jeg visste at dette var noe han angret på og ikke lenger drev med, så hadde jeg ikke holdt det mot ham. Derimot kunne jeg aldri blitt sammen med en som hadde sittet inne på grunn av noen som helst form for vold.Anonymous poster hash: 42241...61f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Det avhenger helt av hva som var grunnen til at man satt i fengsel. Jeg kunne aldri datet en voldtektsmann f.eks. En fra hjemstedet mitt opplevde at en nabo forgrep seg på datteren hans, hun var da under ti år gammel. Ettet at naboen hadde sonet ferdig møtte naboen jentas far tilfeldig på et utested. Naboen kom med et par sleivkommentarer, før han spurte faren hvordan det gikk med datteren, om hun var like søt enda. Faren reagerte med å fly på ham, og skamslo ham. Faren havnet i fengsel, jeg vet ikke hvor lenge. Men selv om han ikke skulle skamslått den tidligere naboen (som tross alt hadde sonet straffen sin), har jeg personlig ingen problemer med at han ga hm ordentlig juling. I slike tilfeller kunne jeg ha datet personen selv om de hadde vært i fengsel.Anonymous poster hash: 8c598...bb6 4
Gjest Tris Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Må si meg enig med anonym her. Personlighet og innstilling til orden i livet pr i dag er veldig viktig. 2
Crobern Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Enig. KOmmer ann på hvorfor han satt inn, og hvordan han er i dag.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Samboeren min satt inne i 2 år for noen år siden. Han kjørte for fort i fylla og et menneske omkom. Jeg har ikke noe problem med fortiden hans. Han kjører aldri om han har drukket nå. Anonymous poster hash: a7254...878
Gjest Violetta Skrevet 14. mai 2014 #8 Skrevet 14. mai 2014 Det kommer helt an på hva som ble gjort og hvorfor.
Gjest Blomsterert Skrevet 14. mai 2014 #9 Skrevet 14. mai 2014 Kunne du vært sammen med en som har sittet i fengsel i et år eller mere?Anonymous poster hash: a7254...878 Ja. Uten p komme med moralsk oppgulp. Bare det ikke er pga rasisme eller voldtekt. Der stopper det.
Leehyori Skrevet 14. mai 2014 #10 Skrevet 14. mai 2014 Kunne du vært sammen med en som har sittet i fengsel i et år eller mere? Anonymous poster hash: a7254...878 ja men kommer jo selvfølgelig ann på hva han satt inne for
KaDust Skrevet 14. mai 2014 #11 Skrevet 14. mai 2014 Kommer helt an på hvorfor personen satt inne, og hvordan personen er i ettertid. Ville blant annet ikke vært sammen med en som skrøt av å ha sittet inne og som ikke virker å ha lært av det i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #12 Skrevet 14. mai 2014 Ja, jeg bare elsker spennende personligheter. En som har mye å snakke om er alltid interessant. Anonymous poster hash: 0cc7a...f91
Anglofil Skrevet 14. mai 2014 #13 Skrevet 14. mai 2014 Kommer helt an på hvorfor og omstendighetene rundt. Mvh Yvonne
Genesis Skrevet 14. mai 2014 #14 Skrevet 14. mai 2014 Ja. Uten p komme med moralsk oppgulp. Bare det ikke er pga rasisme eller voldtekt. Der stopper det. men drap, tortur, vanlig vold osv er ok?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #15 Skrevet 14. mai 2014 Jeg er sammen med en som har sittet inne i vel snart 1 år, så svaret blir jo ja. Anonymous poster hash: 68ad6...c96
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #16 Skrevet 14. mai 2014 Ok...ta meg som eksempel da. Jeg satt 28 dager av en 90 dagers dom jeg fikk fordi jeg stakk ned en som truet med å drepe meg. De kunne ikke la meg slippe med nødverge fordi jeg tok han før han gjorde noe ut av det. Dommen ble uansett veldig mild i forhold til sak og strafferamme. Han tilsto og i retten at han hadde truet meg og drevet provokasjon. Hva mener dere om meg? Rolig fyr, drikker lite, aldri drevet med dop eller noen form for ulovligheter. Vanker ikke sammen med sånne folk lenger heller. Anonymous poster hash: c035a...a55
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #17 Skrevet 14. mai 2014 Ok...ta meg som eksempel da. Jeg satt 28 dager av en 90 dagers dom jeg fikk fordi jeg stakk ned en som truet med å drepe meg. De kunne ikke la meg slippe med nødverge fordi jeg tok han før han gjorde noe ut av det. Dommen ble uansett veldig mild i forhold til sak og strafferamme. Han tilsto og i retten at han hadde truet meg og drevet provokasjon. Hva mener dere om meg? Rolig fyr, drikker lite, aldri drevet med dop eller noen form for ulovligheter. Vanker ikke sammen med sånne folk lenger heller.Anonymous poster hash: c035a...a55 Eneste jeg lurer på er om du går med kniv på deg til daglig? Ellers så handlet denne tråden om de som soner 1 år eller lengre. Jeg har ikke noe imot folk som handler i selvforsvar. Anonymous poster hash: 68ad6...c96
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #18 Skrevet 14. mai 2014 Eneste jeg lurer på er om du går med kniv på deg til daglig?Ellers så handlet denne tråden om de som soner 1 år eller lengre. Jeg har ikke noe imot folk som handler i selvforsvar. Anonymous poster hash: 68ad6...c96 Nei, jeg gjør ikke det. Jeg eier ikke noe mer enn kjøkkenkniver, tapetkniver og en jeg kjøpte til fisketurer jeg ikke vet hvor er en gang... Og det er lenge siden. Aldri blitt rotet bortig noe hverken før eller etter dette...Anonymous poster hash: c035a...a55
Gjest Tris Skrevet 14. mai 2014 #19 Skrevet 14. mai 2014 Ok...ta meg som eksempel da. Jeg satt 28 dager av en 90 dagers dom jeg fikk fordi jeg stakk ned en som truet med å drepe meg. De kunne ikke la meg slippe med nødverge fordi jeg tok han før han gjorde noe ut av det. Dommen ble uansett veldig mild i forhold til sak og strafferamme. Han tilsto og i retten at han hadde truet meg og drevet provokasjon. Hva mener dere om meg? Rolig fyr, drikker lite, aldri drevet med dop eller noen form for ulovligheter. Vanker ikke sammen med sånne folk lenger heller.Anonymous poster hash: c035a...a55 Jeg ville ikke brukt en dom for selvforsvar imot deg, men det krever også at du har en personlighet som er bra.
Gjest Blomsterert Skrevet 14. mai 2014 #20 Skrevet 14. mai 2014 (endret) men drap, tortur, vanlig vold osv er ok? Attester meg gjerne. Jeg skiller mellom planlagt og ikke. I alle krimsaker. Rasisme og voldtekt er noe jeg aldri vil begripe at noen "praktiserer". ARRester! Endret 14. mai 2014 av Blomsterert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå