Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Rett før jul, så forlot min daværende samboer meg etter å ha gådd bak ryggen min i et halvt år.. Jeg var gravid på det tidspunktet og han la et vanvittig press på meg for at jeg skulle ta abort.

Jeg var totalt knust.. i sorgen og desperasjonen gjorde jeg som han sa.. Det skulle jeg få betale dyrt for, da det ble en smertefull opplevelse som holdt meg på sykehuset i 1 uke og nesten tok livet av meg,for ikke å snakke om sorgen i etterkant over det jeg har gjort.

Jeg treffer nå en ny mann,men klarer ikke helt å slippe han helt inn.. Han sier han er hodestups forelsket og vil at vi skal være i et forhold. Jeg liker ham virkelig og er blitt veldig gla i ham,men jeg er ikke klar..

Føler han nærmest spiser opp det jeg har av følelser når han er usikker på meg og maser på meg om at jeg ikke gir han nok tilbakemeldinger og nærhet.. Men har knapt noenting å gi etter det jeg har vært igjennom..

Føler det er iferd med å toppe seg helt for meg, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..?

Håper noen har noen tips eller råd.. Er helt tom her jeg sitter :,(

Anonymous poster hash: 0011f...39c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tenker at du kanskje har gått litt for fort fram? Det er jo ikke lenge siden bruddet og aborten og du var kansje lenge sammen med x'en din? Høres ut som om du ikke har gitt deg selv nok tid til å komme deg videre. Jeg tror ikke at å hoppe rett inn i et nytt forhold bestandig er det beste.

Endret av Sign
Gjest Gjest
Skrevet

Du er ikke klar for noe nytt forhold. :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Tror også du kanskje har gått for fort frem. Er det for sårt for deg å fortelle ham hva som har skjedd? Kan ikke tenke meg du ikke vil møte noen forståelse for det ass!

Anonymous poster hash: 3b0c2...9b9
AnonymBruker
Skrevet

Du har kanskje gått inn i et nytt forhold for fort, fått en såkalt rebound han på sin side merkel vel at du ikke gir så mye respons som han håper på, og reagerer med å vise sine følelser enda mer intenst i håp om å få den dypt savnede responsen. Men i stedet skyver han deg vekk.

Kanskje du må forklare han hva du har vært i gjennom, slik at han kan forstå bedre hvorfor du ikke har så mye å gi akkurat nå. Så får han vurdere om han vil vente. Om du ikke føler for å forklare, så vil jo forhomdet enten fortsette slik det er nå, eller det vil bli et brudd (fra deg eller han).

Anonymous poster hash: 149f0...173

AnonymBruker
Skrevet

Ts her..

Har forklart han i detalj hva som har skjedd og det virker som han har forståelse for det og han har støttet meg mye! Og han er ikke en mann jeg ville hatt som rebound, mer enn mann jeg kunne sett for meg å gifte meg med en gang.. Han er fantastisk, MEN.. Føler han ødelegger det når han er desperat på å få respons fra meg.

Jeg prøver å gi det jeg kan,men ingenting blir "godt nok". Det igjen,gjør jo at jeg trekker meg unna mer...

Anonymous poster hash: 7d6b6...f6e

Gjest Blyanten
Skrevet

Huff, høres ut som du har gått for fort frem. Eneste er å ta tiden til hjelp. Ikke sikkert det er han du holder på med nå, som er rett for deg når du er klar for noe mer. :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...