Gå til innhold

Dere som sjekker opp gifte menn. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på byen med mannen i helga og han ble sjekket opp i baren.

Jeg spurte han om han sa at han er gift, men da svarte han at hun hadde kikka på gifteringen hans før hun spurte om han ville være med hjem. Han hadde bare sagt beklager og gått bort til meg.

Da lurer jeg på hvorfor dere gjør det? Er det mer spennende med gifte menn?

Anonymous poster hash: 26501...ce9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert for å føle seg fin og vellykket dersom de klarer å "stjele" noen som er opptatt. Latterlig.

Anonymous poster hash: d99f4...214
  • Liker 7
Gjest Dalma
Skrevet

Fordi det er gøy når kvinnfolka blir sure. Dessuten er det langt i fra alltid at en giftering betyr at han er utilgjengelig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder meg automatisk unna menn med giftering da de jo er opptatt. Når man derimot ikke har ring så er det vanskeligere å se om en person er med noen eller ikke og da er vedkommende tilgjengelig med mindre han har vett nok til å si at han er i et forhold. :P

Skulle dog ønske at flere hadde gått med ring, slik at man slapp å drite seg ut med å spørre i første omgang.

Noen kan nok allerede ha sett kona i forholdet og ha tenkt at hun ikke er så pen så han mannen skal jeg forsøke å kapre. Noen menn går det jo an å kapre og, på grunn av den grunnen.

Anonymous poster hash: fe956...19b
AnonymBruker
Skrevet

Det er enklere med gifte menn, de må holde seg i skinnet selv om får følelser, så dersom man bare er etter sex er det veldig praktisk.

Anonymous poster hash: b2c6c...66f

• Liker 1
Skrevet

Er det seriøst kvinner som bare går bort til gifte menn og spør om de vil bli med hjem?

Smooth.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det finnes sånne. Ihvertfall ei :)

Om hun var ute etter å ha det moro og få meg sur så bomma hun. Både mannen min og jeg bare lo av det :D

Det er da ikke flaut å spørre hvis mannen ikke har ring. Her var det så tydelig at hun så ringen først. Det er også en typisk giftering så det burde ikke være noen tvil.

AnonymBruker
Skrevet

Var på byen med mannen i helga og han ble sjekket opp i baren.

Jeg spurte han om han sa at han er gift, men da svarte han at hun hadde kikka på gifteringen hans før hun spurte om han ville være med hjem. Han hadde bare sagt beklager og gått bort til meg.

Da lurer jeg på hvorfor dere gjør det? Er det mer spennende med gifte menn?

Tror ikke det er mange damer som sjekker på den måten i det hele tatt jeg. Uavhengig av om noen er gift..;-) Men jeg er blitt forsøkt sjekket opp maaaange ganger av gifte menn selv. Med ring på fingeren....

Anonymous poster hash: 7bba3...cfd

Skrevet

Jeg syns det er taper oppførsel å sjekke opp menn som med all tydelighet er gift eller opptatt på noe vis. Det er bare sååå taper oppførsel, og det er ikke ofte jeg bruker den betegnelsen..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste kvinner sjekker ikke opp menn, de blir sjekket opp. Det gjelder også kvinner som ligger med gifte menn, uavhengig av hva de selv forteller sine partnere. Jeg kjenner flere kvinner som har ligget med gifte menn, men ingen som sjekker dem opp selv.

Hva som er årsaken varierer vel. For de aller fleste handler det bare om at de er tiltrukket av mannen. De fleste kvinner må jo finne mannen veldig attraktiv for å ville ha sex, det handler bare om at enkelte ikke har skrupler ang. at mannen er tatt allerede.

Andre motiver forekommer selvsagt - en jeg kjenner jobber med en mann hun alltid har likt og hater kona hans, og sa det var en faktor i at de hooket up på kontoret etter stengetid - hun vet hun ruinerte livet hennes.

Så det er vel all slags årsaker. Men jeg antar sterk interesse som regel er drivfaktoren.

Anonymous poster hash: 006ed...a81
AnonymBruker
Skrevet

En forklaring kan være at de bare er ute etter sex. Å ha seg med gifte menn inviterer ikke til noe videre flørt.

Så handler det kanskje om å få bekreftelse også. Det å vinne en mann fra en annen dame er sikkert en reel ego boost. Det sies jo at kvinner er veldig konkurrerende når det kommer til menn.

Anonymous poster hash: a89f3...5de
Skrevet

Som gift opplevde jeg ofte at mannen min fikk oppmerksomhet fra single damer. Sto vi i en bar sammen kunne jeg se kvinnenes blikk på ham. De færreste gjorde mer enn å søke blikkontakt, men noen prøvde også åpenlyst. Han taklet det alltid fint, og jeg var aldri sjalu.

Når han var alene ute regner jeg med at det var større pågang. Jeg forsto tidlig at jeg ikke kunne gjøre noe med det, at det var nyttesløst å unngå og bortkastet tid å bekymre meg over.

AnonymBruker
Skrevet

Misunnellig på dere som har så kjekke menn at de blir sjekket opp av andre damer hele tiden :( Høres sikkert teit ut, men jeg hadde tatt det som et kompliment om noen hadde sjekket opp mannen min. Jeg stoler 110% på ham, så null sjalusi. Men hadde vært gøy om andre synes mannen min var så kjekk at de også ville ha ham.

Anonymous poster hash: 7d73b...61e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg er blitt forsøkt sjekket opp maaaange ganger av gifte menn selv. Med ring på fingeren....

Anonymous poster hash: 7bba3...cfd

Det kan vi vel alle skrive under på...Det er vel tusenvis av gifte menn som sjekker opp smårips for hver kvinne som bevisst sjekker opp gift mann.

Men overfor kona er det andre boller selvsagt. "Ja hun så gifteringen men var såå på meg. Sjekket ikke engang med blikket jeg altså. Hun var så aggressiv, jeg bare 'whaat'".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan vi vel alle skrive under på...Det er vel tusenvis av gifte menn som sjekker opp smårips for hver kvinne som bevisst sjekker opp gift mann.

Men overfor kona er det andre boller selvsagt. "Ja hun så gifteringen men var såå på meg. Sjekket ikke engang med blikket jeg altså. Hun var så aggressiv, jeg bare 'whaat'".

De nyter såklart oppmerksomhet, slik de fleste menn og kvinner gjør, men det betyr vel ikke at de ville gjort noe med den personen

Anonymous poster hash: 9afc7...7da

Gjest Kvinneline
Skrevet

Misunnellig på dere som har så kjekke menn at de blir sjekket opp av andre damer hele tiden :( Høres sikkert teit ut, men jeg hadde tatt det som et kompliment om noen hadde sjekket opp mannen min. Jeg stoler 110% på ham, så null sjalusi. Men hadde vært gøy om andre synes mannen min var så kjekk at de også ville ha ham.

Anonymous poster hash: 7d73b...61e

Det var en noe indirekte måte og fortelle at du selv ikke synes din mann er så attraktiv..

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt sjekket opp drøssevis av ganger selv om de vet jeg er gift.

Jenter unge som gamle over tid da. Jeg er ikke SÅ hot. Jo eldre å mer skalla jeg blir jo mer interessert er dem, å det er ett par år siden en som var 2 år yngre enn datteren min la seg etter...

Jeg er oppriktig overasket og forundret og jeg syns det er frekt overfor min kjære kone. Det var ikke sånn som dette når jeg var singel ?

Skrevet (endret)

det forrige kvinnfolk som sjekket opp mannen min endte med å løpe gråtende ut av utestedet! *lol* Nøt å få henne til å grine , fordi jeg har null respekt for slike billige tøyter som legger seg etter gifte menn, og menn som er noen horkaller og legger seg etter gifte damer!

Nei enkelte menn og kvinner er ondskapsfulle og billige tøyter og horkaller uten skrupler!

Endret av Anciol
AnonymBruker
Skrevet

det forrige kvinnfolk som sjekket opp mannen min endte med å løpe gråtende ut av utestedet! *lol* Nøt å få henne til å grine , fordi jeg har null respekt for slike billige tøyter som legger seg etter gifte menn, og menn som er noen horkaller og legger seg etter gifte damer!

Nei enkelte menn og kvinner er ondskapsfulle og billige tøyter og horkaller uten skrupler!

He, he. Hva gjorde du?

Jeg ville ikke lage noe oppstyr. Så ikke noe mer til henne etter det i baren heller. Hadde jeg vært litt fullere og hun ikke gitt seg så.....

Skrevet (endret)

Jeg skiftet fra å være en blid og vennesæl dame til en skarp og ondskapsfull en, som rakket ned på henne med skikkelig og fornærmet henne på det groveste. Sa bla, "se og kom deg tilbake til skolen ditt lille billige ludder som tror at du bare kan ture frem som du vil, og du er så ynkelig og patetisk at du ikke er verd noen ting"!

Vanligvis når folk kommer bort til oss på byen, slår vi gjerne av en hyggelig prat:)!

Endret av Anciol
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...