Gå til innhold

Hvilken by skal jeg dra til - alene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å ta meg en storbytur på sensommeren, men vet ikke hvor jeg vil dra.

Paris, London, Edinburgh, Amsterdam, København, Barcelona, Tallinn, Praha, Riga og Roma er utelukket.

Har tenkt på Lisboa og Dublin? Noen som har vært i disse byene?

Jeg er ute etter en by hvor jeg kan underholde meg selv med serverdigheter en langhelg.

Anonymous poster hash: 9a599...a87

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var alene i Dublin en langhelg. Syntes det gikk veldig fint. Jeg liker meg godt på pub, og når det er live musikk er det ingen problem å være alene. Jeg møtte en hyggelig fyr ute på pub, forresten, som jeg også gikk ut med neste kveld.

Ellers ruslet jeg mye rundt på dagtid, så det store biblioteket med book of kells, fikk med meg andre sights og til og med et loppemarked litt utenfor sentrum.

Anonymous poster hash: 03e59...a35
Gjest Solstråla88
Skrevet

Ville valgt barcelona eller dublin. Begge byene er enkle å orientere seg i. Har vært begge steder, og liker de like godt. Barelona er jo byen med B, både shopping, sol og bad å sightsing. Kan fly billig med norwegian eller ryanair

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville valgt barcelona eller dublin. Begge byene er enkle å orientere seg i. Har vært begge steder, og liker de like godt. Barelona er jo byen med B, både shopping, sol og bad å sightsing. Kan fly billig med norwegian eller ryanair

Jeg var nettopp i Barcelona, så den er utelukket. Men flott by!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å ta meg en storbytur på sensommeren, men vet ikke hvor jeg vil dra.

Paris, London, Edinburgh, Amsterdam, København, Barcelona, Tallinn, Praha, Riga og Roma er utelukket.

Har tenkt på Lisboa og Dublin? Noen som har vært i disse byene?

Jeg er ute etter en by hvor jeg kan underholde meg selv med serverdigheter en langhelg.

Kommer kanskje litt an på hva slags interesser du har vil jeg tro.

Anonymous poster hash: f0ba8...297

Skrevet

Wien. Et oppkomme av museer, teater, kaffehus og opera. Mekka, faktisk.

• Liker 4
Skrevet

Hva med?:

Madrid

Istanbul

Athen

Stockholm

Lisboa (som du selv nevner)

AnonymBruker
Skrevet

Har selv vært i London noen måneder tilbake. Helt perfekt for en langhelg!

Anonymous poster hash: 9014e...aa1
Skrevet

St. Petersburg!

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken som helst by kan underholde deg når det bare er for en langhelg.. Du må bare gjøre litt research på forhånd å finne ut hva du vil få med deg på de få dagene du er der. Hva med Warzsawa?

Anonymous poster hash: 90880...bcb
Skrevet

Jeg har aldri vært i London eller Brighton, men skulle jeg dratt alene til en by hadde jeg dratt dit. Det ser helt nydelig ut og passer meg perfekt! Te, kaker, flotte bygninger, små søte butikker... ja, perfekt.

Skrevet

Hva med Budapest, eller kanskje Helsinki? :)

Skrevet

Jeg ville valgt Krakow! Korte avstander, trygt, masse å se, og fantastisk god mat!

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med Nice eller Düsseldorf? Nok å finne på der, og bra shopping.

Anonymous poster hash: c068b...307
Skrevet

Jeg har vært på alenetur til Wien, Krakow, Bratislava. Liverpool og London (for ikke å snakke om ørten turer til Edinburgh) og alle de var perfekte for alenereisende. Dublin er en fantastisk by, så jeg tror absolutt du vil kunne få en herlig tur dit, TS :) Drøssevis med severdigheter, bra uteliv, teater og shopping, og irene er superkoselige.

Ellers anbefaler jeg alltid Glasgow bare sånn for sikkerhets skyld, siden det er den beste byen i verden ;) (jeg er så upartisk av meg)

Skrevet

Paris! uten tvil for min del!

Masse å se på, masse å gjøre! Fint språk og fine folk :D

Must sted

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ofte alene i storbyer og trives godt i dem alle, men vil nok foreslå Lisboa eller Wien. I Wien er det en hel masse å gjøre, byen er oversiktlig og trygg med fantastisk mat og drikke, og det er helt vanlig at folk sitter alene på kafeene. Lisboa er nydelig, igjen er det masse å gjøre, og det er helt kurant å være alene. Jeg går vanligvis ikke på barer og utesteder som sådan når jeg reiser alene, men i Lisboa føltes det helt greit. Veldig hyggelig bybefolkning og mange steder med variert klientell.

Anonymous poster hash: 8d314...79e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...