Gå til innhold

Å sy om brudekjolen etterpå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner egentlig ikke å få solgt kjolen min. Er ikke mange som er 1,5m på strømpelesten og bruker str hest i klær. Så da lurte jeg egentlig om jeg skulle få sydden om til en finere selskapskjole. Fjerne tyllet, og slepet ev. noe annet får å få den enklere. Hva mener dere om det, hvis man kommer f.ex i sin omsydde brudekjole i et annet bryllup????

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:sjarmor: Jeg er omtrent like høy som deg og bruker hest i str. :wink: Du er ikke alene. :)
Skrevet

Det er vel helt greit. Det viktigste er jo at den ikke er hvit hvis du skal ha den på deg i et annet bryllup (og folk ville vel sett litt rart på deg om du gikk i hvit kjole på fest også...). Kan du få fjernet de elementene som gjør den til en "brudekjole" og gjøre den mer anvendelig synes jeg det må være en god idé - er jo synd med en sånn kjole man bare kan bruke en gang.

Jeg skal sy selv og planlegger mønster og stoff ut fra at den skal kunne farges og være anvendelig ved senere anledninger (samtidig som jeg selvsagt skal se ut som den perfekte prinsesse i kirka) - jeg vil ikke selge min kjole, jeg vil ha den selv, men så mye ekstra oppebevaringsplass har jeg ikke at det virker attraktivt å ha den liggende i en eske.

Skrevet

Går an å sy om deler av den til en dåpskjole også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...