julibrud 2004 Skrevet 14. juni 2004 #1 Skrevet 14. juni 2004 Regner egentlig ikke å få solgt kjolen min. Er ikke mange som er 1,5m på strømpelesten og bruker str hest i klær. Så da lurte jeg egentlig om jeg skulle få sydden om til en finere selskapskjole. Fjerne tyllet, og slepet ev. noe annet får å få den enklere. Hva mener dere om det, hvis man kommer f.ex i sin omsydde brudekjole i et annet bryllup????
Aelwyn Skrevet 14. juni 2004 #2 Skrevet 14. juni 2004 Jeg er omtrent like høy som deg og bruker hest i str. Du er ikke alene.
ragsan Skrevet 14. juni 2004 #3 Skrevet 14. juni 2004 Det er vel helt greit. Det viktigste er jo at den ikke er hvit hvis du skal ha den på deg i et annet bryllup (og folk ville vel sett litt rart på deg om du gikk i hvit kjole på fest også...). Kan du få fjernet de elementene som gjør den til en "brudekjole" og gjøre den mer anvendelig synes jeg det må være en god idé - er jo synd med en sånn kjole man bare kan bruke en gang. Jeg skal sy selv og planlegger mønster og stoff ut fra at den skal kunne farges og være anvendelig ved senere anledninger (samtidig som jeg selvsagt skal se ut som den perfekte prinsesse i kirka) - jeg vil ikke selge min kjole, jeg vil ha den selv, men så mye ekstra oppebevaringsplass har jeg ikke at det virker attraktivt å ha den liggende i en eske.
Gjest MrsL Skrevet 14. juni 2004 #4 Skrevet 14. juni 2004 Går an å sy om deler av den til en dåpskjole også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå