AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Jeg er lei av at jeg surrer. Jeg tror ikke nødvendigvis at jeg har mer å passe på enn andre, men går helt rundt i surr. Nøkler ligger igjen i den andre veska, vankkortet ble igjen i jakkelomma på den tykke vinterjakka. Så står jeg i butikken med 50 kroner. På jobb surrer jeg. Fikl beskjed om å flytte meg, så på en uke hadde jeg 3 pultplasser. En kollega fant igjen viktige papirer på den første plassen min. Dette ble liggende i en skuff og medførte forsinkelser. Kommer fem minutter for sent til mye. Har nøkler til jobb, nøkkelkort hjemme, på jobb. Bilnøkler, postnøkler og et utleiehus med nøkler. Har treningskort og nøkler til skap. Samboer skal ha nøklene til bilen innimellom. Da blir typisk de liggende igjen. Gjør så mye feil for tiden! Blingser på så mye..og enda har jeg ikke barn. Føler meg enten stokk dum eller et rotehuet. Anonymous poster hash: 606f0...e65
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2 Skrevet 14. mai 2014 Du trenger en god pause. Har du noen problemer ellers? Jeg ville anbefalt deg å gå til legen og få sjekket at det ikke var noe alvorlig. Anonymous poster hash: 5e168...13d 1
Gjest heihade Skrevet 14. mai 2014 #3 Skrevet 14. mai 2014 Stress eller mangel på søvn? Har du alltid vært et surrehode eller er det nå nylig? Jeg tror du kan komme langt med å bare ta deg to sekunder ekstra hver gang du gjør noe for å sjekke at du har alt du trenger og at du er klar til å gjøre det du skal gjøre. Få hodet med deg før kroppen settes igang.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Har du sjekket hos legen om du f.eks kam ha B-vitaminmangel? Jeg ble et rotehue av en annen verden når jeg manglet B-vitamin. Det bedret seg når jeg begynte å få sprøyter med B-vitamin.Anonymous poster hash: 752b3...b58
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Takk. Se bare skrivefeilen i siste linje. Har gjort sånne feil i hele dag. Redd sjefen begynner å tvile. Han sukket i dag tidlig. Har ikke vært sånn som nå alltid. De siste to årene har vært ille. Skulle på tur i helga som var. La igjen p-pillene hjemme og hadde glemt å fylle bensin, gikk nesten tom. Har tusen ting i hodet.Anonymous poster hash: 606f0...e65
Gjest heihade Skrevet 14. mai 2014 #7 Skrevet 14. mai 2014 Kunne det hjulpet å begynne å kladde ned alt som skal huskes på, når ting begynner å hope seg opp?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #8 Skrevet 14. mai 2014 Har innført listeskriving nå. Har huskelister med meg i en bok. Skal ta tilskudd av b- vitaminer også. Det begynner å gå på selvtilliten løs dette her. Er helt fjern.Anonymous poster hash: 606f0...e65
#Sunrise Skrevet 14. mai 2014 #9 Skrevet 14. mai 2014 sånn er jeg også, fikk diagnosen ADHD. ikke sikkert du har det da. dra til legen og sjekk opp
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #10 Skrevet 14. mai 2014 Har innført listeskriving nå. Har huskelister med meg i en bok. Skal ta tilskudd av b- vitaminer også. Det begynner å gå på selvtilliten løs dette her. Er helt fjern.Anonymous poster hash: 606f0...e65 Det er ikke sikkert at tilskudd hjelper. Hvis du er som meg så er problemet at B-vitamin ikke tas opp via kosten. Jeg ville tatt en tur til legen jeg :-)Anonymous poster hash: 752b3...b58
ohdeergod Skrevet 14. mai 2014 #11 Skrevet 14. mai 2014 Har det akkurat på samme måte. På mandag skal jeg på utredning for å sjekke om jeg har ADD/ADHD
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #12 Skrevet 14. mai 2014 Hadde jeg vært barn i dag så hadde jeg fått diagnosen selv tror jeg. Som barn var jeg aktiv. Jeg hatet skolen og lekser. Jeg lærte å skrive og lese senere enn andre. Tok meg opp og gikk ut med 5 i snitt på vdg. Kom på høyskolen og måtte studerr på egenhånd. Slet og utsatte alt til suste frust. Hvert semester har vært et ork! Blir nok lett distrahert og jobber best i team eller med små oppgaver. Jeg har lite selvdisiplin når det er snakk om kjedelige ting utem umiddelbare gevinster. Trening får jeg til. Jeg er en ganske sprudlende person. Har fått mye hjelp for å følge med på barneskolen. TsAnonymous poster hash: 606f0...e65
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #13 Skrevet 14. mai 2014 Hadde det slik før, ble utredet for ADHD og jaggu var det meg det ja. Anonymous poster hash: 6d3f5...bf3
Gjest Tris Skrevet 14. mai 2014 #14 Skrevet 14. mai 2014 Hvordan har livet ditt vært de siste årene? Mye stress? Det kan føre til at ting blir kaotisk. Ang B-12, dersom du får påvist mangel, så er det vanlig at en får injeksjoner med sprøyte i skinken noen ganger, deretter pause på noen måneder eller ett år før blodprøver blir sjekket igjen. Gå til legen, det er sikkert ikke noe mer alvorlig enn dette
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #15 Skrevet 14. mai 2014 Det høres kjent ut. Jeg er veldig surrete oggglemmer mye. Sånn har jeg alltid vært og nå har jeg barn også og er så redd for å glemme noe viktig om henne. Har aldri tenkt på om det er noe galt med meg annet enn at jeg er vimsete. Anonymous poster hash: 3598b...765
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #17 Skrevet 14. mai 2014 Dette høres ut som ekstrem selvoppfyllende profeti. Du legger ubevisst altfor mye i det. Absolutt lurt å ta b-vitamintilskudd osv, men noen folk er bare surrehuer. Jeg er også det. Skriv lister, gå igjennom hva du har gjort, og dobbelsjekk nøkler, kort osv. Anonymous poster hash: 18e4e...23e
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #18 Skrevet 14. mai 2014 Takk for gode tips. Skal ta mer b vitaminer. Kan være derfor jeg er slapp på ettermiddagen også.Anonymous poster hash: 606f0...e65
Gjest brutal_mann Skrevet 14. mai 2014 #19 Skrevet 14. mai 2014 (endret) Det høres ut som om du ikke sier nei ofte nok. 3 pultplasser på én uke? Hadde min sjef blitt sur på meg for å ikke hatt 100% kontroll i den perioden hadde vedkommende fått svar på tiltale for en elendig adminstrasjon og tilrettelegging for de ansatte. Umiddelbart tenker jeg at du sier mer ja en hva du burde. Endret 14. mai 2014 av Yulia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå