Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2014 #22 Skrevet 14. mai 2014 Ja? Vel, lurt på kan stå for; har ikke den damen noen andre å drikke med enn dattera. Ellers da så forstår jeg ikke hvorfor du æser deg opp over det her, pga jeg skrev jo ikke om deg og din mor. Å ta det så personlig virker så ulikt deg. 1
Petra75 Skrevet 14. mai 2014 #23 Skrevet 14. mai 2014 Vel, lurt på kan stå for; har ikke den damen noen andre å drikke med enn dattera. Ellers da så forstår jeg ikke hvorfor du æser deg opp over det her, pga jeg skrev jo ikke om deg og din mor. Å ta det så personlig virker så ulikt deg. Jeg tar det ikke veldig personlig. Bare stusser litt over kommentaren, som på et vis insinuerer at mødre som tar en fest med døtrene sine har noen problemer av noe slag.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2014 #24 Skrevet 14. mai 2014 Jeg tar det ikke veldig personlig. Bare stusser litt over kommentaren, som på et vis insinuerer at mødre som tar en fest med døtrene sine har noen problemer av noe slag. Ok.
strawberry Skrevet 14. mai 2014 #26 Skrevet 14. mai 2014 Synes det bare er gøy, jeg! Så lenge det ikke er bare en som har med mora si, men flere selvsagt. Bor selv litt utpå bygda, og når det er dans 2 ganger i året her er det helt normalt at der er fullt av folk fra 18-60, og det er bare gøy
Gjest Whitestripes Skrevet 14. mai 2014 #27 Skrevet 14. mai 2014 Jeg har et veldig godt forhold til ungene mine, men ville ikke vært på fest med dem. Det nærmeste vi har kommet, er å være på konsert sammen, og det var greit. De skal få slippe å ha meg der til å legge en demper på moroa Men for all del, hvis folk synes dette er artig, må de jo bare kjøre på
ninuska_ Skrevet 14. mai 2014 #28 Skrevet 14. mai 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner, ninuska_, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå