Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å ja, sånn ja.

Ja?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja?

Vel, lurt på kan stå for; har ikke den damen noen andre å drikke med enn dattera. Ellers da så forstår jeg ikke hvorfor du æser deg opp over det her, pga jeg skrev jo ikke om deg og din mor. Å ta det så personlig virker så ulikt deg.

• Liker 1
Skrevet

Vel, lurt på kan stå for; har ikke den damen noen andre å drikke med enn dattera. Ellers da så forstår jeg ikke hvorfor du æser deg opp over det her, pga jeg skrev jo ikke om deg og din mor. Å ta det så personlig virker så ulikt deg.

Jeg tar det ikke veldig personlig. Bare stusser litt over kommentaren, som på et vis insinuerer at mødre som tar en fest med døtrene sine har noen problemer av noe slag.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tar det ikke veldig personlig. Bare stusser litt over kommentaren, som på et vis insinuerer at mødre som tar en fest med døtrene sine har noen problemer av noe slag.

Ok.

Skrevet

Synes det bare er gøy, jeg! Så lenge det ikke er bare en som har med mora si, men flere selvsagt. Bor selv litt utpå bygda, og når det er dans 2 ganger i året her er det helt normalt at der er fullt av folk fra 18-60, og det er bare gøy :)

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg har et veldig godt forhold til ungene mine, men ville ikke vært på fest med dem. Det nærmeste vi har kommet, er å være på konsert sammen, og det var greit. De skal få slippe å ha meg der til å legge en demper på moroa :P
Men for all del, hvis folk synes dette er artig, må de jo bare kjøre på :)

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner,

ninuska_, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...